vwbrother Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei Jeg har en film i .mpeg format, som jeg gjerne skulle brent ut på dvd, så jeg kan spille den av på en vanlig dvd spiller. Men siden jeg er helt grønn på omerådet, vet jeg lite om dette. Hvordan gjør jeg? fila er på 5,3 gb, og dvd er jo på 4,7, så jeg hakke peil. noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nero Vision (Express). Lett som en plett. Lenke til kommentar
biermann Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Nero Vision (Express). Lett som en plett. 9557784[/snapback] Jeg lurte på det samme som VWbrother. Men svaret ditt hjelper meg ikke, siden det virker som dette Nero-programmet krever noe som heter video-CD, mens DVD-R ser ut til å ikke bli gjenkjent. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 ConvertXtoDVD. Har bare gode erfaringer med programmet, og dessuten kan det lage menyer. Koster dog litt. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Nero Vision (Express). Lett som en plett. 9557784[/snapback] Jeg lurte på det samme som VWbrother. Men svaret ditt hjelper meg ikke, siden det virker som dette Nero-programmet krever noe som heter video-CD, mens DVD-R ser ut til å ikke bli gjenkjent. 9603966[/snapback] Med Nero Vision kan man gjøre de fleste videofiler om til DVD format. Jeg mener å huske at hvis man bare bruker Nero Burning ROM så får du bare opp VCD som et alternativ hvis man ikke har en img eller VOB filer. Nero Vision er et tillegg til NERO pakken. alternativet er jo noe IT-pro anbefaleraudio/video converter Lenke til kommentar
biermann Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Så dette vil altså si at det ikke finnes gratisprogrammer som kan overføre en divX- eller mpeg-fil over til DVD for avspilling i en enkel DVD-spiller? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Så dette vil altså si at det ikke finnes gratisprogrammer som kan overføre en divX- eller mpeg-fil over til DVD for avspilling i en enkel DVD-spiller? 9604073[/snapback] ser ut som at super gjør det Digi.no sjekk her Lenke til kommentar
vwbrother Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Så dette vil altså si at det ikke finnes gratisprogrammer som kan overføre en divX- eller mpeg-fil over til DVD for avspilling i en enkel DVD-spiller? 9604073[/snapback] ser ut som at super gjør det Digi.no sjekk her 9605258[/snapback] Fungerte det?? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Så dette vil altså si at det ikke finnes gratisprogrammer som kan overføre en divX- eller mpeg-fil over til DVD for avspilling i en enkel DVD-spiller? 9604073[/snapback] ser ut som at super gjør det Digi.no sjekk her 9605258[/snapback] Fungerte det?? 9607249[/snapback] jeg har ikke testet det ut...det står på digi.no at det gjør. nå har jeg Nero Vision så jeg trenger ikke den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå