Complexity Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei Var på fest i går, og hadde mobilen i lommen.. og noen har dyttet borti meg så halve skjermen er knust.. Noen plasser her i verden man kan sende den inn å få reparert skjermen billig? kjøpte den brukt, og er jo uansett ikke garanti på den når skjermen er knust.. såe, noen som vet om noen sikre plasser å sende den inn? Mobilen er forresten en Samsung SHG-D900.. Mvh. Complexity Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Billig blir det vel kanskje ikke uansett hvordan du vrir og vender på det. Mytrendyphone.dk eller mumien.se kanskje. Tror ikke det er så vanskelig å bytte skjermen selv. edit: leif på tur igjen Endret 23. september 2007 av maedox Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 nej det blir vel ikke det.. skal skjekke ut di sidene nja, har byttet skjerm på telefoner tidligere, men denne er jo syltynn.. dessuten må jeg jo få tak i skjerm til den.. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 til en SE tlf koster ny skjerm ca 1000,- å få byttet (type w810i o.l.) men du skal jo ha en større skjerm med høyere oppløsning så kan vel fort bli 1500,- hvis noen skal bytte for deg :-( Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 til en SE tlf koster ny skjerm ca 1000,- å få byttet (type w810i o.l.) men du skal jo ha en større skjerm med høyere oppløsning så kan vel fort bli 1500,- hvis noen skal bytte for deg :-( 9562287[/snapback] Det suger jo isåfall veldig heftig siden jeg gav 500,- for telefonen da jeg kjøpe den.. Lenke til kommentar
Cthulu Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Normalt sett skal de ha rundt 350,- bare for å kikke på en telefon, deretter kommer reperasjonskostnader. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Normalt sett skal de ha rundt 350,- bare for å kikke på en telefon, deretter kommer reperasjonskostnader. 9563296[/snapback] oh gad.. jaja.. får prøve å fikse det selv da.. ytterskjermen klemmer på innerskjermen så den blir svart.. om jeg får de fra hverandre så kansje den blir brukbar igjenn.. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har du reiseforsikring? Isåfall er det mulig den kan bli dekt der, siden det var en "ytre virkning" som forårsaket uhellet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Har du reiseforsikring? Isåfall er det mulig den kan bli dekt der, siden det var en "ytre virkning" som forårsaket uhellet? 9565098[/snapback] Har egentlig ikke anelse om jeg har reiseforsikring, men tviler.. 18 år og har aldri vært lenger borte fra norge enn sverige men var ytre skade ja, ytterskjermen er det ikke en eneste ripe i engang.. men innerskjermen er halve svart.. er nokk en kraftig svakhet som denne telefonen har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå