Slugge Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 vet ikke om andre som har sett det enda men nå er det på psn store, holder på å laste ned atm, er 256mb størrelse på det så tviler egentlig på at det bare er en screensaver som blir sagt, noen som har spillt det enda? er det noe mojjo? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er mojjo så lenge det varer, men selvfølgelig verdt de 40kr (kostet 25) men minste man kan legge til er 40kr. Siden du sier det skal jeg ta sistebrett nå Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 varer ikke lenge altså? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke så veldig lenge nei, jeg har brukt 3 timer hittil og er på sistebrett, som er reine helvettet for meg. 0 kontroll på de pocoloco beistene. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 25 kr på 3 timer, kan ikke klage Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Men går du innpå spillet som et vanlig spill med menyer og alt? Det var jo snakk om at det var en screensaver elns :S Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Spillet starter med en gang, ikke noe menyer elr noe sånt. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 kan få opp menyer, og se world rankings osv osv Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 OKei, får se om jeg ikke kjøper det ikveld Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er viss du trykker på start trur jeg, men er det noen som veit åsn jeg "bygger" beistene så det blir bare 1, og åsn jeg hopper høyt, sliter litt med kontrollen for å si det mildt. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har lastet det ned og syns det er veldig moro og sjarmerende. Det er ikke på noen måte noen skjermbeskytter, men et lite spill så vidt jeg kan se. Vet det var snakk om noe annet, men det ser ut til at de endret planene. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er viss du trykker på start trur jeg, men er det noen som veit åsn jeg "bygger" beistene så det blir bare 1, og åsn jeg hopper høyt, sliter litt med kontrollen for å si det mildt. 9557612[/snapback] Du hopper høyt ved å trykke rapidly på sirkel. Om du har flere samlet går de oppå hverandre for å komme enda høyere opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå