Bruktbilen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har lite plass på C: og når jeg skal se filmer på sider som loader så går jo denne plassen nedover, selvsagt. Er det mulig å bestemme slik at firefox skal loade til en annen partisjon enn C:? Håper spørsmålet mitt ble godt nok formulert.. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener. Cachen til firefox er ganske begrenset i størrelse. Du kan se hva grensen er ved å gå på 'Tools' -> 'Options...' -> 'Advanced'. Det er vel muligens Windows media player som bruker harddisken som mellomlager. Uansett skulle en ikke tro at det var snakk om store mengder data. Prøv heller å få flytta en del filer fra C: til en annen partisjon. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Det er dessverre ikke mulig, C: er på 2-3GB med windows 2k, gammel pc Har laptopen der jeg streamer lange videoer, men tenkte jeg skulle streame lange videoer på den stasjonære også. Det kan jo være at medie playeren jeg har er i C:, får se om jeg ikke kan uinstallere den og installere den et annet sted. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 En ny harddisk koster jo nesten ingenting, og du kan bruke denne til å ta eksakt kopi av innholdet på den gamle disken og slenge det på den nye uten reinstallasjon av windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå