MrL Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hva er deres sykeste/mest overnaturlige øyeblikk? Kan fortelle om et jeg nettopp hadde, for noen minutter siden. Kanskje ikke det sykeste, men litt rart alikevell. Satt og så på filmen "number 23". Når du har sett den filmen tenker du litt over det. Så mens jeg så på den, satt jeg tilfeldigvis blikket over til den andre skjermen min. Da så jeg jo at det var 23 september i dag. Litt tilfeldig at jeg så "number 23" akkurat på den 23 er det jo. Så ser jeg over på temp måleren på PC-en min. Der står det 32 grader, det omvendte av 23. Litt ekkelt, men jeg så filmen ferdig, og så på klokka. Den var 18:32. 18 + 3 + 2 = 23. Alt kan vel bli 23 på en eller annen måte, men var litt sykt fordet Endret 23. september 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 jeg og 2 andre kompiser var på bil fylla da vi fant ut av vi skulle fare tel en tredje kompis på besøk, huset ligger slikt til at du ser det lenge før du kommer dit. vi svingte av til huset og ser klart mot stuevinduet som hadde gardinene trekkt forr og lyset i stuen lyste i kanten av vinduet. plutselig så kommer den en sjikkelse framm i vinduet, han ser oss og forsvinner bak gardinene og slukker lyset. så parkerte vi framfor huset og bynte å banke på. vi hørte tydelig at noen gikk inni huset. men etter 5 min med banking så ringte vi han, han va ikke hjemme og ingen skulle være der. meget ekkelt i å med at det ikke er første gangen rare ting skjer i samme dal. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har ikke falt deg inn at han bare ikke ville ha dere på besøk? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hehe.. jo det va det vi tengte på først. men han va hos mora, ergo laaangt unna. + når vi ringa så hørte vi tv`en i bakgrunden. og den va ikke på i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå