Hansforum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er et spørsmål som har vært stilt mange ganger, hva synes du taler størst for eller i mot den ene eller andre part? Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 kommer ann på hva du skal bruke den til som forsåvidt er samme jeg ville sagt i en linux vs ms vs whatever diskusjon. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Spill/3D=PC Alt annet=Mac Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 vel.. jeg bruker 3D på min MBP og det funker fett;) Så jeg kan ikke se hvorfor 3D ikke skulle være så bra. Men ellers så er jeg enig med at Spill er mer til PC Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kommer litt ann på prisen også billigste MacBook koster litt over 9000. Du får vel en vanlig PC med bedre specs til samme pris. Om spill ikke er et bruksområde, så er det vel hipp som happ hva man velger.. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Jeg synes at det kommer veldig ann på hva du er vant med fra før, hvis du er vant med å bruke PC så kan du alle triksene, da tar det lang tid å lære seg og bli god på Mac. Men har du i utgangspunktet ikke peiling, så er det kanskje like lett. Jeg har alltid ment at Mac har vært "husmorpc" + brukt av aviser, men etter hvert så ser jeg at stadig flere bruker det, selv om det er nok ikke store markedsandelen i forhold til pc. Mac har ganske fint utseende, og layouts, og jeg kan ikke huske at jeg har hørt om noen virus på mac. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 vel.. jeg bruker 3D på min MBP og det funker fett;) Så jeg kan ikke se hvorfor 3D ikke skulle være så bra. Men ellers så er jeg enig med at Spill er mer til PC 9557248[/snapback] hvilke 3D-program da? vet bare om til PC jeg.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Til spill er PC best. Til filmredigering er Mac best. Utover det vil jeg si PC. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har begge deler... Min jobb-laptop er en Dell Latitude D830, og min private laptop er en MacBook (svart). På jobb-laptopen har jeg Vista Ultimate 64-bit. MacBook'en har både OS X, Linux og Vista. Synes egentlig det blir hipp som happ. Personlig foretrekker jeg å bruke Vista. At Mac er så bye bedre på videoredigering osv. er en myte som henger igjen fra da Mac brukte Power-prosessorer. Nå når de også bruker Intel-prosessorer så bir dette ganske likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå