Knebel Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dukket opp en ny underlig tittel ala Afrika under TGS. http://www.gametrailers.com/player/25153.html Fikk meg til å huske hvorfor jeg tok dykkerlappen en gang for x antall år siden.. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 H*lvetes annoying popup/drivecleaner malware på den linken der! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ser meget bra ut Men hvordan gameplayet blir vet vi vel lite om. Men blir sikkert morsomt å bare utforske, sjekke ut livet på "havbunnen" Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 H*lvetes annoying popup/drivecleaner malware på den linken der! 9557178[/snapback] Firefox + Noscript = Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kjører opera, og har aldri merket noe popups eller lignende på gametrailers.com linker. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ser pent ut, men jeg må innrømme at jeg hadde blitt mer happy viss dem hadde annonsert Sky Blue. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kanskje dette er oppfølgeren til et vann"spill" som fulgte med Ps1? Syns å huske det var et spill hvor du kun styrte en sånn manta eller djevelrokke eller vattevah. Tror det fulgte med konsollen, var i alle fall en slags mini-mini-spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja den demoen du prater om fulgte vel med sammen med ein T-rex amn kunne styre.Såg heilt fantastisk ut da Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja den demoen du prater om fulgte vel med sammen med ein T-rex amn kunne styre.Såg heilt fantastisk ut da 9557350[/snapback] Så vidt jeg husker kunne man bare forandre kameravinkelen... men kanskje jeg tar feil. Angående spillet Aqua, kvoterer jeg en GameTrailer'er Now just add some underwater aliens, space pirates, high tech underwater guns/armor & we have a game. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Now just add some underwater aliens, space pirates, high tech underwater guns/armor & we have a game. Tjaaa.... Det er jo lov å finne på noe nytt også. Om det blir bra eller ikke er en annen sak, selvsagt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kva er det med desse 'spela'? Africa? Fl0wer? Aqua? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg synes at spill som dette og afrika er veldig bra for spillbransjen. Det er veldig bra at de tenker på nye måter å bruke spillkonsoller til. At man bruker det til mer avslappende spilløkter en man nødvendigvis gjør med alle skyte og actionspillene som preger spillbildet idag. Kunne godt tenkt meg etter en lang hektisk dag, bare sette meg rolig ned, sette inn Afrika eller Aqua, og bare slappe av uten at jeg trenger å bekymre meg for at døden kan intreffe rundt hjørne eller at man må vinne. Det blir en mer spirituell opplevelse en det mange av dagens spill er. Dette var sjangrer de prøvde seg på når PS1 kom, men nå har de teknologien til å gjøre det bra nok til at folk vil bruke tid og penger på slike opplevelser, og at det ser naturtro nok ut. Hvis afrika er et fotospill så ser jeg veldig frem til det. Veldig bra at noen prøver å tenke utenfor de gitte spillrammene som underholdningsmediet har fått. Man trenger ikke en superrask bil eller minigun for å ha en bra opplevelse. Lenke til kommentar
psino Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg digget fl0w. Noe helt annet enn bang bang bang, om du skjønner. Noe en bare kan sitte ned med og kose seg med. Jeg tror Bromlexl over oppsummerer mye av mine tanker om dette. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Enig med Bromle. Det er lov å prøve andre ting enn space-war-laser-taser-up-your-ass, og alle de andre dyrene vi har en million av fra før. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 For meg er slike spill en av hovedgrunnene til at PS3 ligger over X360 i min næringskjede. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 For meg er slike spill en av hovedgrunnene til at PS3 ligger over X360 i min næringskjede. 9562057[/snapback] Jepp, synes ikke det skjer mye nyvinning på xbox fronten Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Spillet ser rett og slett kjedelig ut. Men det er sikkert bra for dem som liker undervannsverdenen. Jeg tviler veldig sterkt på at dette havner i spillhylla min. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 dette er ett spill som havner på PSN store for en billig penge da, så om den handler på spillhyllen din hadde vært ett under. Men noen gameplay filmer av aqua ute enda? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 For meg er slike spill en av hovedgrunnene til at PS3 ligger over X360 i min næringskjede. 9562057[/snapback] Jepp, synes ikke det skjer mye nyvinning på xbox fronten 9562074[/snapback] Det er en kjent sak at det er 360 sitt største problem (etter ring of death) 360 er den optimale fps konsollen. Det er det ingen tvil om. Men hvis man skal spille noe annet en Sport og skyting (bilspill går under sport) så er pluttselig valget av spill betraktelig mindre. Jeg liker veldig godt action adventures type Jak & Daxter og God of War. Mens det kommer en del slike spill til PS3 så har jeg fint måtte nøye meg med Kameo til 360. (som er et veldig bra spill IMO) Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kva er det med desse 'spela'?Africa? Fl0wer? Aqua? 9560732[/snapback] Synes det er bra at spillutviklere tør å satse på spill som handler om noe annet enn hjernedød skyting/vold. Omrent 80% av dagens spill går på å skyte/drepe folk/monstre. Eneste unntaket er billspill og sportspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå