skipsen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tok dette bildet på veg til blåsjø idag. Kva syns du? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Veldig høst-stemning det der! Bra fanget! Men jeg synes kanskje det ble litt for mye stein? Ser hva du prøver på - å skape linjer, men det er for mye tekstur i steinen synes jeg. Da trekker den for mye oppmerksomhet. Synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, du burde kankje fjernet 2-3 steiner, ble litt mye. Nei, syns faktisk dette var et deilig bilde. Flott rett og slett, men av en eller annen grunn virker det litt skjeivt? Er det bare meg, eller er det skjeivt? Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Ja, du burde kankje fjernet 2-3 steiner, ble litt mye. Nei, syns faktisk dette var et deilig bilde. Flott rett og slett, men av en eller annen grunn virker det litt skjeivt? Er det bare meg, eller er det skjeivt? 9557270[/snapback] Ja sei det, er ikkje sikker eg, meiner at eg holdt kameraet beint, men er ikkje godt å sjå på bildet heller, med dei skjeve trærne og bekken som bøyer seg blir øyet lurt, men er ikkje sikker eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå