Sjøbanan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hei, idag klarte PC-en min og velte fra stående til liggende stilling, dette da PC-en var på. Naturlig fikk jeg masse farger på skjermen etc. Jeg prøvde og restarte men kom ikke inn i windows da skjermen ble svart. Startet PC-en i safemode, som virket. Deretter slettet jeg driverene til skjermkorte. Nå får jeg PC-en på men uten drivere Innstalerer jeg driverne blir skjermen svart under innstalasjon... dertter kommer det en _ strek blinkende oppe i venstre gjørne. Når jeg så starter PC-en igjen er ikke driverne i drift? ikke innstalert Jeg har prøvd og innstalere både 162.18_forceware_winxp_international_whql 162.18_forceware_winxp_32bit_english_whql Skjermkortet er Gforce 6800gt Noen glupinger der ute som har en løsning eller ide ? Mvh Stian Edit : Oppklart Endret 24. september 2007 av Stian2345 Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vent til den blinkende streken bli borte, pleier å fungere :- ) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har du sjekket om skjermkort og siganlkabel sitter godt i? Dette kan ha løsnet når maskinen veltet. Sjekk også om evt. vifte på skjermkortet sitter godt. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Saken er oppklart Kortet satt ikke riktig i etter velt.. samt hadde den ene viften satt seg fast.. kortet sviver igjen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå