magicus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 .. bare ett lite spørsmål. Hvorfor er dere så opptatt av å spise råegg og altslags dritt.. Betale en liten formue i treningsutstyr og kosttilskudd.. Hva er pointet? Så dere skal få en litt bredere skulder og litt større muskler? Hva er pointet? Alle handlinger har en positiv ide bak seg. Hva er deres? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Lurer igrunn på det samme. Jeg trenger mye selv, og merker fort fremgang på det meste, uten å putte i meg all verdens drit. Spiser som jeg alltid har gjort, og merker ting blir større relativt kjapt, ved riktig trening. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) @magicus: 1. Slutt å være så frekk. (Jamfør dritt) 2. Det er ingen som sier at du MÅ spise rå egg. (Du har sikkert sette dette i Rocky, og tror derfor at alle gjør det samme). Å spise sunt betyr ikke at man spiser "dritt", som du sier. @theck1: Hvor lenge har du trent? Hvis man har trent en stund, vil man være fullt klar over at et godt kosthold må til hvis man skal komme noen vei med treningen. Kanskje du har ufattelig gode gener, og derfor har veldig lett for å bygge. Kanskje hadde du et solid kosthold allerede før du begynte å trene, og at dette fremdeles er tilstrekkelig. Hva vet vel jeg... Endret 23. september 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 .. bare ett lite spørsmål. Hvorfor er dere så opptatt av å spise råegg og altslags dritt.. Betale en liten formue i treningsutstyr og kosttilskudd.. Hva er pointet?Så dere skal få en litt bredere skulder og litt større muskler? Hva er pointet? Alle handlinger har en positiv ide bak seg. Hva er deres? 9556693[/snapback] Vi skal banke folk som deg. . . ..... Det er rett og slett fint med mye muskler synes jeg og man er stolt av musklene siden det er noe man har slitt med å oppnå. Og det er en fin livsstil og er mye bedre enn å spise masse usun mat og ligge på sofaen hele dagen. Å bli sterkere er også bra og man føler seg i mye bedre form og selvtilliten og humøret stiger etter man begynner å trene og spise sunt. Rå egg? Det er ikke mange som spiser rå egg pga man ikke tar opp alle proteinene. Så å spise dem rå har ikke noe for seg annet enn at det er lettere å få i seg fler egg sjappere. Alle betaler ikke en formue på kostilskudd og treningsutstyr, tilogmed mange av de proffe bruker omtrent bare proteintilskudd. Selv følger jeg et strengt kosthold, trener og leser mye om trening og jeg elsker livsstilen <3 Lenke til kommentar
magicus Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Stian 89: Vel hvem liker vel råegg? Hørt om folk som drikker sine egen urin fordi det er sunt.. Så altså, du er for overfølsom og du svarte ikke på spørsmålet mitt. Endret 23. september 2007 av magicus Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 @theck1: Hvor lenge har du trent? Hvis man har trent en stund, vil man være fullt klar over at et godt kosthold må til hvis man skal komme noen vei med treningen. Kanskje du har ufattelig gode gener, og derfor har veldig lett for å bygge. Kanskje hadde du et solid kosthold allerede før du begynte å trene, og at dette fremdeles er tilstrekkelig. Hva vet vel jeg... 9556769[/snapback] Var ikke meninga å virke frekk fra noen av oss her, tror jeg. Jeg har trent styrke i 2,5 år nå vel, med avbrudd i sommerferier. Følger programmet til styrkeløft.no. Jeg har nok kanskje "gode" gener sånt sett, da jeg har arvet en ganske tung benbygning, og bygger ganske fort. Jeg elsker mat, og spiser generellt mye, men er ikke så nøye på akkurat hva jeg spiser. Har kutta ut en del brus i det siste, thats it Men som du sier, det kommer nok veldig an på person til person. Noen må sikkert spise veldig korrekt for å få god fremgang. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sorry, I'm having a very bad day. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Stian 89: Vel hvem liker vel råegg? Hørt om folk som drikker sine egen urin fordi det er sunt.. Så altså, du er for overfølsom og du svarte ikke på spørsmålet mitt. 9556792[/snapback] Det han prøver å fremheve er at alle som trener seriøst spiser ikke nødvendigvis rå egg. . . Det blir som å si at alle som gamer seriøst spiller cs. Men som du sier, det kommer nok veldig an på person til person. Noen må sikkert spise veldig korrekt for å få god fremgang. 9556825[/snapback] Tror nok fremgangen hadde vært enda bedre om du hadde spist korrekt. Endret 23. september 2007 av DNA Lenke til kommentar
magicus Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 .. bare ett lite spørsmål. Hvorfor er dere så opptatt av å spise råegg og altslags dritt.. Betale en liten formue i treningsutstyr og kosttilskudd.. Hva er pointet?Så dere skal få en litt bredere skulder og litt større muskler? Hva er pointet? Alle handlinger har en positiv ide bak seg. Hva er deres? 9556693[/snapback] Vi skal banke folk som deg. . . ..... Det er rett og slett fint med mye muskler synes jeg og man er stolt av musklene siden det er noe man har slitt med å oppnå. Og det er en fin livsstil og er mye bedre enn å spise masse usun mat og ligge på sofaen hele dagen. Å bli sterkere er også bra og man føler seg i mye bedre form og selvtilliten og humøret stiger etter man begynner å trene og spise sunt. Rå egg? Det er ikke mange som spiser rå egg pga man ikke tar opp alle proteinene. Så å spise dem rå har ikke noe for seg annet enn at det er lettere å få i seg fler egg sjappere. Alle betaler ikke en formue på kostilskudd og treningsutstyr, tilogmed mange av de proffe bruker omtrent bare proteintilskudd. Selv følger jeg et strengt kosthold, trener og leser mye om trening og jeg elsker livsstilen <3 9556780[/snapback] ok, men hvorfor syns du muskler er så fint? personlig går jeg små turer og kanskje sykler litt på en fin sommerdag. Det er nok. Jeg forstår ikke folk som bruker så utrolig mye tid på å bygge muskler, spise altslags usmakelige og grufulle ting, og alt dette bare fordi en får litt muskler. Jeg spiser sundt jeg og.. Grovtbrød og masse frukt. Men jeg gjør det fordi det smaker godt og jeg er vandt med det. Å helle innpå med kosttilskudd høres bare rart ut. jeg har også (normalt sett) god selvtillit og godt humør.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har man plikt til å forklare hvorfor man liker og ikke liker ting? Nei. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det kommer jo helt an på hva som er målet til personen. Jeg trener mye mest for å få ut aggresjon, og man føler seg mye bedre etterpå. Dessuten ser kroppen bedre ut også etterhvert Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 .. bare ett lite spørsmål. Hvorfor er dere så opptatt av å spise råegg og altslags dritt.. Betale en liten formue i treningsutstyr og kosttilskudd.. Hva er pointet?Så dere skal få en litt bredere skulder og litt større muskler? Hva er pointet? Alle handlinger har en positiv ide bak seg. Hva er deres? 9556693[/snapback] Vi skal banke folk som deg. . . ..... Det er rett og slett fint med mye muskler synes jeg og man er stolt av musklene siden det er noe man har slitt med å oppnå. Og det er en fin livsstil og er mye bedre enn å spise masse usun mat og ligge på sofaen hele dagen. Å bli sterkere er også bra og man føler seg i mye bedre form og selvtilliten og humøret stiger etter man begynner å trene og spise sunt. Rå egg? Det er ikke mange som spiser rå egg pga man ikke tar opp alle proteinene. Så å spise dem rå har ikke noe for seg annet enn at det er lettere å få i seg fler egg sjappere. Alle betaler ikke en formue på kostilskudd og treningsutstyr, tilogmed mange av de proffe bruker omtrent bare proteintilskudd. Selv følger jeg et strengt kosthold, trener og leser mye om trening og jeg elsker livsstilen <3 9556780[/snapback] ok, men hvorfor syns du muskler er så fint? personlig går jeg små turer og kanskje sykler litt på en fin sommerdag. Det er nok. Jeg forstår ikke folk som bruker så utrolig mye tid på å bygge muskler, spise altslags usmakelige og grufulle ting, og alt dette bare fordi en får litt muskler. Jeg spiser sundt jeg og.. Grovtbrød og masse frukt. Men jeg gjør det fordi det smaker godt og jeg er vandt med det. Å helle innpå med kosttilskudd høres bare rart ut. jeg har også (normalt sett) god selvtillit og godt humør.. 9556854[/snapback] Jeg forstår ikke at folk samler på frimerket, blir det da galt av dem å samle på frimerker? Noen liker å sykle litt på en fin sommerdag og spise sunt, men samtidig spise hva man vil. Noen liker å svette på gymmet og spise bare sunn og riktig mat. Det er veldig få som trener seriøst som hiver på med masse kostilskudd, er nok tenåringer som ikke spiser ordentlig og tror man bare trenger masse kosttilskudd og så får man fremgang. Selv trener jeg mer seriøst enn alle jeg kjenner og jeg bruker bare proteinpulver etter trening og de bruker enda mer kostilskudd. Folk er forskjellige. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 .. bare ett lite spørsmål. Hvorfor er dere så opptatt av å spise råegg og altslags dritt.. Betale en liten formue i treningsutstyr og kosttilskudd.. Hva er pointet?Så dere skal få en litt bredere skulder og litt større muskler? Hva er pointet? Alle handlinger har en positiv ide bak seg. Hva er deres? 9556693[/snapback] Vi skal banke folk som deg. . . ..... Det er rett og slett fint med mye muskler synes jeg og man er stolt av musklene siden det er noe man har slitt med å oppnå. Og det er en fin livsstil og er mye bedre enn å spise masse usun mat og ligge på sofaen hele dagen. Å bli sterkere er også bra og man føler seg i mye bedre form og selvtilliten og humøret stiger etter man begynner å trene og spise sunt. Rå egg? Det er ikke mange som spiser rå egg pga man ikke tar opp alle proteinene. Så å spise dem rå har ikke noe for seg annet enn at det er lettere å få i seg fler egg sjappere. Alle betaler ikke en formue på kostilskudd og treningsutstyr, tilogmed mange av de proffe bruker omtrent bare proteintilskudd. Selv følger jeg et strengt kosthold, trener og leser mye om trening og jeg elsker livsstilen <3 9556780[/snapback] ok, men hvorfor syns du muskler er så fint? personlig går jeg små turer og kanskje sykler litt på en fin sommerdag. Det er nok. Jeg forstår ikke folk som bruker så utrolig mye tid på å bygge muskler, spise altslags usmakelige og grufulle ting, og alt dette bare fordi en får litt muskler. Jeg spiser sundt jeg og.. Grovtbrød og masse frukt. Men jeg gjør det fordi det smaker godt og jeg er vandt med det. Å helle innpå med kosttilskudd høres bare rart ut. jeg har også (normalt sett) god selvtillit og godt humør.. 9556854[/snapback] Nå må du slutte å generalisere. Hvis du faktisk hadde orientert deg litt om emnet, hadde du vært klar over at det handler ikke om å "helle innpå med kosttilskudd". Hvis du ikke "(...) forstår folk som bruker så utrolig mye tid på å bygge muskler(...)", hva så? Det er ingen som sier at du skal forstå noe som helst her. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Har man plikt til å forklare hvorfor man liker og ikke liker ting? Nei. 9556867[/snapback] Selvfølgelig ikke. Har du ikke lyst til å svare på spørsmålet trenger du ikke kommentere noe som helst. Hvor får du ordet "plikt" ifra? Dette er ett diskusjonsforum og her diskuterer vi ting... frivillig. Det kommer jo helt an på hva som er målet til personen.Jeg trener mye mest for å få ut aggresjon, og man føler seg mye bedre etterpå. Dessuten ser kroppen bedre ut også etterhvert Ok. Ja jeg forstår dette. Men trener du da hver dag systematisk og hiver innpå med kosttilskudd? Du har vel ikke så mye aggresjon Jeg forstår ikke at folk samler på frimerket, blir det da galt av dem å samle på frimerker? Noen liker å sykle litt på en fin sommerdag og spise sunt, men samtidig spise hva man vil. Noen liker å svette på gymmet og spise bare sunn og riktig mat. Det er veldig få som trener seriøst som hiver på med masse kostilskudd, er nok tenåringer som ikke spiser ordentlig og tror man bare trenger masse kosttilskudd og så får man fremgang. Selv trener jeg mer seriøst enn alle jeg kjenner og jeg bruker bare proteinpulver etter trening og de bruker enda mer kostilskudd. Folk er forskjellige. Altså trening er på en måte hobbyen din? Slik som frimerkesamling er hobby for andre. Det er helt alright for meg altså. Jeg ser ikke ned på folk som trener, jeg ser bare ikke helt logikken. Da spesielt med hensyn til ekstremister som bruker all fritiden sin på å trene og spise noe som ikke smaker godt, men som gjør at kroppen blir større. Har lagt merke til at ingen så langt har sagt at de trener for å imponere damene eller noe lignende. Er ikke dette også en populær grunn? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Nå må du slutte å generalisere. Hvis du faktisk hadde orientert deg litt om emnet, hadde du vært klar over at det handler ikke om å "helle innpå med kosttilskudd". Hvis du ikke "(...) forstår folk som bruker så utrolig mye tid på å bygge muskler(...)", hva så? Det er ingen som sier at du skal forstå noe som helst her. Verden er altfor stor og kompleks til at jeg ikke kan generalisere. Alle generaliserer. Det er ingen som sier at jeg skal forstå noe som helst her, men jeg ønsker å forstå. Ser du forskjellen? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Nei, jeg trener ikke for å imponere damene, om "damene" liker folk som trener er jo dette en bare en bonus. Jeg trener for min egen del, jeg trener for meg selv. On another note, you have got to be the most obnoxious freaking person I've met all week! Edit: Verden er altfor stor og kompleks til at jeg ikke kan generalisere. Høh? Dummeste jeg har hørt på lenge. Endret 23. september 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
magicus Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Nei, jeg trener ikke for å imponere damene, om "damene" liker folk som trener er jo dette en bare en bonus. Jeg trener for min egen del, jeg trener for meg selv. On another note, you have got to be the most obnoxious freaking person I've met all week! 9556996[/snapback] Vel.. du kan spare deg for dine følelser for meg. Og hvorfor skriver du det på engelsk, mens resten er på norsk? Er engelsk mer kult? Uansett.. Ja hører at mange sier at de trener for sin egen del.. for at de personlig skal føle seg bra. Men det jeg personlig tror er at mange gjør det for jentenes sin skyld (eller guttene sin skyld, alt etter hva en foretrekker). Men de liker ikke å innrømme det. Jeg spurte engang en venninne som nettopp hadde fått seg ny type om hun hadde sminket seg for han siden hun hadde tydeligvis pfiffet seg mer opp enn vanlig. Da ble hun furtete og sa at nei hun hadde sminket seg for sin egen skyld. Sminken fikk henne til å føle seg bedre. Men jeg trodde ikke på henne i det hele tatt Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Uansett..Ja hører at mange sier at de trener for sin egen del.. for at de personlig skal føle seg bra. Men det jeg personlig tror er at mange gjør det for jentenes sin skyld (eller guttene sin skyld, alt etter hva en foretrekker). Men de liker ikke å innrømme det. (...) Men jeg trodde ikke på henne i det hele tatt (...) Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til? Ja, det er sikkert mange som trener for jentenes skyld, og ja, det er helt sikkert mange jenter som sminker seg for gutters skyld. And? Hva så om du ikke "tror på de"? Endret 23. september 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg trener for min egen skyld, først og fremst fordi jeg synes det er digg og fordi jeg er nødt til å slite meg litt ut iblant for å ha det bra. At jeg ser bra ut og er i form stiller i andre rekke, og at andre synes jeg ser bra ut kommer i tredje. Jeg tror ikke det å "innrømme" at man gjør noe for å tiltrekke seg folk er et stort nok nederlag til at folk ville nektet for det om det var en løgn. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Uansett..Ja hører at mange sier at de trener for sin egen del.. for at de personlig skal føle seg bra. Men det jeg personlig tror er at mange gjør det for jentenes sin skyld (eller guttene sin skyld, alt etter hva en foretrekker). Men de liker ikke å innrømme det. (...) Men jeg trodde ikke på henne i det hele tatt (...) Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til? Ja, det er sikkert mange som trener for jentenes skyld, og det er helt sikkert mange jenter som sminker seg for gutters skyld. And? 9557054[/snapback] Som jeg forklarte i førsteposten vil jeg utforske de bakenforliggende årsakene til at folk trener. Hvorfor inntar du en slik forsvarsposisjon Stian89? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå