nosync Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Nå har jeg nettopp spilt igjennom spillet og jeg må innrømme jeg ble overrasket over hvor moro det var. De av dere som dømmer den etter demoen bør se en gang til. Helspillet kan du forandre oppløysning og detaljer. Og forandre keymaps. Visuelt sett iforhold til demoen er helt vannvittig. Demoen var rett og slett møkk. Det er utrolig mye du kan gjøre i dette spillet kamp messing. Sparke over bord og bruke det til "cover", salto hop fra en vegg og skyte, bruke omgivelsene til din fordel, skjule rom osv. Til de av dere som savner et "Max Payne" spill er Stranglehold noe for deg. Dårlig film frekvenser trakk ned opplevelsen, og merkelig amrikansk stemmer på alle kinesike i spillet (unntatt hovedpersonen) ødla ganske mye troverdighet i mine øyne. Er dette et bra spill? Nei egentlig ikke, men moro ja. Det er som å sitte å se på en John Woo film. Ingen "reload" på våpen, her har du 120 kuler i din automatpistol...ganske absurd da....men det er såpass intens spill at reload ville nok fått deg drept. Handlingen var klassisk. Ikke noe spess. Du må redde datteren din og ei annen...skal ikke røpe for mye. Endret 23. september 2007 av nosync Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Helspillet kan du forandre oppløysning og detaljer. Og forandre keymaps. Visuelt sett iforhold til demoen er helt vannvittig. Demoen var rett og slett møkk. 9556640[/snapback] Såvidt jeg vet, kan man bare forandre på 2 detaljer og oppløsinga? Det er jo latterlig. mener å ha lest det på gamespot forumet. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 stemmer det. oppløsning, decal og en ting til. Virklig morro spill uansett Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke for å stjele tråden din, men noen som kan bekrefte at dette spillet ikke støtter 6600gt? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Ikke for å stjele tråden din, men noen som kan bekrefte at dette spillet ikke støtter 6600gt? 9558299[/snapback] EDIT: Jeg hadde feil på det jeg først skreiv. Her er det MidWay har lagt ut: Nvidia 7800 or higher / ATI x1300 or higher Men du kan jo bare laste ned demoen og se hvordan det går. Endret 23. september 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 får ikke til å spille dette har installert det og har nyeste skjermkortdrivere til 8600GTS oppdatert det som er mulig å oppdatere av programmvare som kan fårårsake det men ingenting hjelper har c2d e6750 @ 2.66GHz og OCZ pc 6400 ram og dette skal takle meste av spill som kommer ut en tid fremover har win xp pro SP2 på PC-en men har lest at andre med win xp spiller det helt fint noen som har noe forslag? på forhånd takk Ra1dMaX Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 får ikke til å spille dette har installert det og har nyeste skjermkortdrivere til 8600GTS oppdatert det som er mulig å oppdatere av programmvare som kan fårårsake det men ingenting hjelper har c2d e6750 @ 2.66GHz og OCZ pc 6400 ram og dette skal takle meste av spill som kommer ut en tid fremover har win xp pro SP2 på PC-en men har lest at andre med win xp spiller det helt fint noen som har noe forslag? på forhånd takk Ra1dMaX 9561073[/snapback] Demo eller hele? Har lest at flere folk har problemer med demoen. Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 får ikke til å spille dette har installert det og har nyeste skjermkortdrivere til 8600GTS oppdatert det som er mulig å oppdatere av programmvare som kan fårårsake det men ingenting hjelper har c2d e6750 @ 2.66GHz og OCZ pc 6400 ram og dette skal takle meste av spill som kommer ut en tid fremover har win xp pro SP2 på PC-en men har lest at andre med win xp spiller det helt fint noen som har noe forslag? på forhånd takk Ra1dMaX 9561073[/snapback] Demo eller hele? Har lest at flere folk har problemer med demoen. 9561428[/snapback] er fullversjonen Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 får ikke til å spille dette har installert det og har nyeste skjermkortdrivere til 8600GTS oppdatert det som er mulig å oppdatere av programmvare som kan fårårsake det men ingenting hjelper har c2d e6750 @ 2.66GHz og OCZ pc 6400 ram og dette skal takle meste av spill som kommer ut en tid fremover har win xp pro SP2 på PC-en men har lest at andre med win xp spiller det helt fint noen som har noe forslag? på forhånd takk Ra1dMaX 9561073[/snapback] Demo eller hele? Har lest at flere folk har problemer med demoen. 9561428[/snapback] er fullversjonen 9591490[/snapback] Er det pirat versjonen eller butikk versjonen? Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Demo eller hele? Har lest at flere folk har problemer med demoen. <{POST_SNAPBACK}> er fullversjonen <{POST_SNAPBACK}> Er det pirat versjonen eller butikk versjonen? mener det er en piratversjon fikk det av en kompis på lan men han spillte det uten problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå