Admin'c Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har mistet min SN, og skal formatere. Har hørt det ligger i registeret, er dette sant? fordi nå ligger det mye dritt på maskinen... Spillet er forresten Diablo2 expansion pack (fint med venner som peller på allt....), må jeg kjøpe det på nytt? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Bruk regedit å søk i registeret etter diablo. Så ser du om det er noe som ligner. Njaal Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Tusen takk, skal gjøre det nå som jeg har kommet hjem, trodde de beskyttet snene sine mer jeg... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Leste og leste, stønn det var mye, men fant noget (ingenting...) godt forsøk da... Lenke til kommentar
connect Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kjøpt det? I såfall, kan du bevise (overbevise) om at du har rettmessig kjøpt d? I så fall, så skal d bare være å ta kontakt med Blizzard, og få en ny... Du kan forresten bla igjenom alle inf, og lignede filer... snoke litt i registret osv .... Om du har "lånt" d... Så er d bare å søke nettet, og jeg kan garrantere deg at du finner et s# ganske raskt... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Kjøpt det?, det er nok ike min holdning. Selvsagt har jeg kjøpt det, men det å lete tar jo en uke og det orker jeg ikke. Håpet å slippe å ringe til blizzard eller sende mail for det tar lang i og blir dyrt, må vel det da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå