Dux ducis Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei Har brukt AVG Free i godt over et år, og Norton før det. Problemet mitt er at nå har plutselig AVG begynt å oppdatere hver dag. Er dette normalt? Jeg har i hvert fall ikke opplevd noe lignende før. Og oppdateringene er små, samtidig som det plutselig kommer opp en advarsel fra Zone alarm om at det bes om tilgang fra AVG, men det har jo allerede gitt det for lenge siden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Min AVG Free har oppdatert seg hver morgen så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bruker selv AVG Free. Stemmer at den oppdateres hver dag. ofte 2 ganger i døgnet. Er ikke noe problem i mine øyne. Sjekker ikke etter oppdateringer før du restarter maskina, så forstyrrer jo ikke. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Takk for kjapt svar. Begynte bare å lure på om gode gamle AVG hadde vendt mot meg, blitt infisert av ett eller annet. For folk med begrenset software-kunnskap som meg så er det der ikke helt utenkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå