Anderspalm Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei. I det siste har jeg vært på jakt etter en clamshell telefon med lang batteri levetid og endeel gode funksjoner. Men alle de jeg har sett på er virkerlig stygge(pardon my french) og jeg har egentlig ikke lyst til å bruker penger på noen av dem. Så det jeg lurte på var bare om det snart kommer noen bra clamshell telefoner som ser noenlunde bra ut? Jeg kan vente noen måneder hvis det er noen som kommer i fremtiden. Takk på forhånd. MvH Anders Lenke til kommentar
peder--- Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er kommet en ny Motorola Razr som ser fet ut, 3400kr leste jeg Lenke til kommentar
Anderspalm Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Akuratt det jeg syns. Har sett endel på den, noen som vet sånn ca når den kommer eller? Har lest noe om at den har blitt utsatt og utsatt. Så ingen andre nyheter om nye "clamshell" telefoner? Takker for svaret ditt og håper på flere. Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå