Barry White Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei! Rippa en film med dvd decrypter....totalt tre VOB filer ble lagd. Åpna vStrip og valgte VOB filene og ifo fila. Men der sa det stopp....skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre...er bare interresert i å få filmen komprimert maks! og ikke kom med de guidene deres!! de er SÅÅ kjedelige å lese! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 og ikke kom med de guidene deres!! de er SÅÅ kjedelige å lese! Bare så du vet om det, så er slike guider skrevet NETTOPP for å hjelpe deg og andre. Hvis du greier å vente i den tiden det tar å komprimere en DVD-film, burde du ha nok tålmodighet til å lese en guide eller to også 8) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 hmm......kan du ikke finne en litt enklere komprimerings guide (helst på norsk) til meg da.... som er nogenlunde oppdatert Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 okey...ikke det nei. Er det noe annet en vStrip jeg kan bruke da? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 okey...ikke det nei. Er det noe annet en vStrip jeg kan bruke da? XMPEG, men da den ikke funker hos meg, så vil jeg prøve vStrip - har du lyst, så kan du slenge opp en link.. (Linken jeg ahr der får du en pakke med programmer som er gode, blandt annet XMPEG. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 www.doom9.net Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 DVDReaper er et program som for meg har fungert meget bra. Jeg bruker det sammen med XVid-codec'en. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 etter litt research har jeg kommet fram til en grei guide.... det jeg har er: 1. 3 VOB filer 2. DVD2AVI 3. TMPGEnc lager project file med DVD2AVI men når jeg kommer til TMPGEnc så står det at jeg må ha en wav fil! og det har ikke jeg!! Når jeg spiller av VOB filene med WinDVD blir det allikevel lyd Hjelp meg! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Selv brukte jeg DivX5-guiden fra doom9.org. Der finner du også guide hvis du vil bruke XviD. Ellers prøvde jeg meg på en norsk versjon, dog vet jeg ikke hvor bra det ble.. og ikke kom med de guidene deres!! de er SÅÅ kjedelige å lese! Du får bare ignorere denne posten min da. Men en guide er jo rimelig enkel å følge da.. du får ofre litt! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 allt jeg vil vite er hvordan jeg lagrer wav fila av filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå