Engelstad Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei! Kan noen fortelle meg om det er et problem med den siste update'n som ligger ute på Sony sine sider? Versjon 3.70 er det som ligger til nedlasting. Jeg har ikke tenkt til å bruke PSP med noe form for annen software en det som er orginalt, men når jeg laster ned der nå og skal kjøre up-date får jeg bare beskjed om corrupt data og får ikke kjøre igang. Tips tas imot med takk! Har versjon 2.00 på den nå , så det er vel på tide å oppgradere? Har jo en PS3 den skal kjøres mot også Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei!Kan noen fortelle meg om det er et problem med den siste update'n som ligger ute på Sony sine sider? Versjon 3.70 er det som ligger til nedlasting. Jeg har ikke tenkt til å bruke PSP med noe form for annen software en det som er orginalt, men når jeg laster ned der nå og skal kjøre up-date får jeg bare beskjed om corrupt data og får ikke kjøre igang. Tips tas imot med takk! Har versjon 2.00 på den nå , så det er vel på tide å oppgradere? Har jo en PS3 den skal kjøres mot også 9556230[/snapback] Om du kjører CFW, så har du både mulighet til homebrew og Sony's originale firmware.. Det er altså ingen forskjell utenom at du har tilgang til homebrew. Lenke til kommentar
Engelstad Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Men er det noe galt med update 3.70? ...eller er det jeg som gjør noe galt? Har oppdatert psp'n tidligere så jeg tror forøvrig ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå