Robocoop Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ser at begrunnelsen for å tillate gjestepostinger er av hensyn til sensitivitet og ting man ikke ønsker knyttet til sin person. Er det noe vi ikke vet om forumet? Ingen her er vel registrert med telefonnummer og IP kan jo spores av myndighetene uansett hva man poster som........ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nå er det en del som vet hvem jeg er her på forumet. Folk jeg kjenner IRL og folk jeg har blitt kjent med over nettet. Da er det veldig kjekt å kunne poste om problemer jeg har uten å få dette knyttet opp til min person. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Nå er det en del som vet hvem jeg er her på forumet. Folk jeg kjenner IRL og folk jeg har blitt kjent med over nettet. Da er det veldig kjekt å kunne poste om problemer jeg har uten å få dette knyttet opp til min person. 9556321[/snapback] Ok. Men gjesteposting kan fort bli som "Hegnar online". Nå, ja. De har vel kontroll Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Som L4r5 skriv er det for å "beskytte" seg mot andre brukere av forumet. Det er mogleg å sjekke IP for oss, men det blir ikkje gjort med mindre det er ein meget god grunn for det i forbindelse med gjentatte innlegg som på ingen måte er sensitive og det er skjellig grunn for ein sjekk. I dei fleste tilfeller blir innlegg som ikkje er sensitive sletta utan at meir blir gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg