Vannfrisk Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vi har fått en oppgave på skolen om å skrive et essay eller kåseri. Hva det skal handle om er valgfritt. Ei venninne av meg trenger forslag til hva hun skal skrive om, så jeg håper noen kan komme med ideer Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Skrev forrige uke et kåseri om turisme. Ellers kan du jo gå på propaganda.net og finne en haug med essay og kåseri for å se hva de har skrevet om. Edit: typo Endret 23. september 2007 av alec1 Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Når du skriver kåseri må du bare huske å ha et tema som er interessant og som du kan "tulle" litt med uten at innholdet blir for useriøst. Jeg skrev nylig et kåseri om ungdom og matvaner som ble ganske vellykket. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kåseri tilhører sjeldenhetene her i gården, men sist jeg skrev, skrev jeg om harryturer til sverige. knis Lenke til kommentar
jojoyyyy Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 uansett jeg trenger hjelp med en appell Lenke til kommentar
jojoyyyy Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 kommer ikke på appell tema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg