totten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det noen som vet hvordan denne skjermen er i forhold til dell sin 24. Har veldig lyst på den men vet ikkje om den er hvert pengene? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Google er din venn! Sjekk ut trusted-reviews.com sine reviews av 24"'ere, så danner du deg fort et bilde av hva det vil lønne seg å invistere i. Samsung og BenQ har fått god kritikk for sine 24"'ere, mens dell og eizo havner litt under par virker det som (dell for kvalitet, og eizo for price/performance). Lenke til kommentar
Boye Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Eizo for kvalitet og DELL for price/performance antar jeg? Forstod ikke helt hvordan jeg skulle lese det Har du litt tid så skal Hardware.no snart foreta en test av diverse 24" skjermer, og da blir du nesten garantert litt klokere ! Skal selv ha skjerm snart, og skal helt klart vente til testen kommer. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mente at dell fikk litt dårlige karakterer pga kvalitet (litt dårlige farger, og annet småplukk), mens eizo'en ikke gir like mye for pengene som f.eks BenQ (FP241W) og Samsung (244T). Lenke til kommentar
totten Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Har lyst til å kjøpe denne skjermen http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=98967 Den eller en ny samsung et litt vanskelig valg. Har hatt en flexscan l768 19 skjerm fra Eizo i et par år og har hvert veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Den er forståelig, Eizo har alltid vært ganske dyre Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Yes, I know. Betalte selv 6500,- back in the days for en 17" lcd som gjorde jobben sin hel til jeg skaffet meg Samsung sin SyncMaster 244T. Bruker fortsatt eizo'en som en 2nd monitor, og det er en god skjerm, men jeg merker nå hvor mye mer lys-sterk og klarere samsungen er Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har kun brukt Eizo skjermer i flere år, så jeg har mest erfaring med dem. Å få tak i en skjerm som er bedre en ColorEdge CE240W tror jeg er ganske vanskelig. Dette er den beste skjermen jeg har sett noen gang. Jeg bruker en Colorvision Spyder 2 PRO skjermkalibrator for å få skjermene helt optimale. Eizo skjermene er ikke bare dyre, men er også antagelig de beste også. Eizo 21" ColorEdge CE210W dette er en veldig fin skjerm, størrelsen gjør at den er behagelig å bruke. Den er ikke for stor, og heller ikke for liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå