Selvin Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Er du en av de som har gledet deg til Brothers in Arms: Hell's Highway som skulle komme den 16. november. nå er spillet dessverre blitt utsatt til første kvartal neste år. Noen årsak har vi ikke fått oppgitt, men vi tror det er flere grunner til at utsettelsen skjer. For det første kommer det veldig mange store spill rundt den tiden, for det andre, så trenger Gearbox Software lengre tid på å finpusse spillet. Hva tror du? Kilde Ah! Det er så typisk! Dette spillet som jeg har sett så fram til, nesten mer en Crysis, også blir det nå som alle andre spill...utsatt! Endret 23. september 2007 av Selvin Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Begynner å bli tett med høst/vinter PC spill som har blitt utsatt nå Lenke til kommentar
koronag Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Pokker, dette var øverst på min glede-seg-til-liste, nå som Airborne viste seg å være skrot. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Dette er absolutt det spillet jeg har sett mest fram til, men men! Jeg får kose meg med andre spill i ventetida.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 faen, dette har jeg gledet meg til, er helt i WW2 modus om dagen da jeg lager WW2 kit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå