Colamann Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei, har nettopp oppgradert og formatert PC-en og alt funker helt fint. Bortsett fra den eksterne harddisken. Har installert drivere og lastet ned alle de automatiske oppdateringene. Tingen er at jeg kan se den i bios, men når jeg kommer ut i windows kommer det ingenting opp.. (ikke noe "funnet ny maskinvare" etc..) Hjelp.. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ser du den i enhetsbehandlingen da? Høyreklikk på min datamaskin og velg behandle. Trykk så på diskbehandling. Ser du den der? Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Nei, kan ikke se den der heller. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Han er kopla til med USB? Verker det i andre portar, og verker andre ting i portane? Kan jo vere driverar til HK som du ikkje har, og då er det ikke støtte for dei USB-portane. Eg berre tippar. Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Mus og tastatur fungerer i alle USB portene.. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du ser den ikke her. Start-kjør-diskmgmt.msc Da er det nok partition table som har fått seg en smell. Så hvordan fixe dette. Du har testdisk. http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk Denne er lettere og bruke men koster litt. http://www.ptdd.com/ Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Prøvde å bruke testdisk, men det samme problemet oppstår.. Jeg finner ikke disken. Her er hvordan det ser ut: Man ser bare de to interne harddiskene og D:/E: Drive. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fjern daemon tool. Det kan ha blitt konflikt med drive navn. Du må lage bootcd og kjøre testdisk fra dos. Prøve disken på en annen pc kan være greit. Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Ok, problemet er nå løst.. Jeg formaterte og installerte Windows XP på ny fra en annen nyere CD og nå fungerer alt slik som det skal.. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå