Kexxy er sexxy! Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hei, skal kjøpe meg vannkjøling også trenger jeg litt hjelp fra noen som har peiling på vannkjøling . satt å så på Zalman vannkjølingssett, CPU og GPU sett video av den og de sier den er veldig god. Grunnen til at jeg tok komplett sett er fordi jeg ikke har hatt vannkjøling før, men er blitt grundig lei av støyen. Men hvis det er noen som kunne tatt seg tid til å hjelpe meg med valg av vannkjøling så ville jeg blitt veldig glad . Trenger vel ikke si at den må være ganske stille? kanskje litt liten og sånn at jeg får plass inni kabinettet til den, men det er ikke noe jeg absolutt trenger fordi jeg drar skjeldent pc-en bort ifra rommet mitt. Takk. Endret 23. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvilket kabinett har du? Hvor mye vil du bruke? Går det greit å bestille fra utlandet? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Mitt kabinett Tenkte å bruke sånn 2-3000 tusen kr.. går ann å bruke litt til men maks 4000, akkurat nå har jeg 500kr skal se om jeg får meg en jobb. Ser helst å bestille ifra norge, men går nok å bestille fra europa hvertfall. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Ok, hvis ingen har noen tips eller noe sånt til meg så da går jeg til innkjøp av denne da. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har planer om å kjøpe vannkjøling selv og har kommet fram til dette oppsette. Har hatt en tråd om det på forumet og det skal visst være veldig bra. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Ser at oppsettet jeg har valgt meg er helt likt 2mmy91 sitt. Skal visstnok være veldig bra. Endret 25. september 2007 av Eksentron Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jepp, er flere her på forumet som har anbefalt de forskjellige delene. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 ok ser bra ut, men er det enkelt å sette sammen? jeg som aldri har hatt vannkjøling før greier det? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tror ikke det er noe problem. Er vel stort sett bare til å sette på slangene, feste med strips eller hose clamps, fylle på vann/batterivann og korrosjonsmiddel. Feste CPU blokk blir jo som å feste en luftkjøler. Samme med grafikkort. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Tror ikke det er noe problem.Er vel stort sett bare til å sette på slangene, feste med strips eller hose clamps, fylle på vann/batterivann og korrosjonsmiddel. Feste CPU blokk blir jo som å feste en luftkjøler. Samme med grafikkort. 9576271[/snapback] Er det best å feste slangene på cpublokka først og så teste pumpa for å få ut luft? og deretter feste cpublokka på cpuen? Hvordan får man forresten startet pumpa for å fjerne luft uten at cpuen starter? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Slik jeg gjorde det når jeg kobla vannkjøling, var at jeg kjørte vannkjølinga separat fra PC-en. Kobla til strøm osv. til vannkjølinga, og lot den stå på sida, mens jeg kjørte PC-en med luftkjøling. Når jeg var ferdig med lekkasjetesting monterte jeg alle blokkene osv. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg ville tatt en titt på denne fra Aquacomputer det blir faktisk ganske konkuransedyktig på pris, er utrolig stilig, og ikke så dyrt heller dersom en bestiller fra Danmark. En får også muligheter til å velge vannblokker selv! Endret 8. oktober 2007 av drbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå