Gå til innhold

Ny tv, skal brukes til playstation 3.

Anbefalte innlegg

Som mange vet så begynner playstation 3 å komme godt inn på markedet. Iløpet av siste kvartar og første kvartal i 2007 og 2008 kommer en del nye spill som jeg har veldig sansen for.

I forbindelse med dette har jeg bestemt meg for å innrede vår andre stue med en fet flatskjerm i størrelsen 42-50". Jeg er ikke sikker på hva som er best av lcd og plasma og derfor spør jeg om hjelp her for å finne en god tv som fungerer meget bra med playstation 3.

Budsjettet ligger hovedsaklig på 30 000 for tv, playstation og et lite sett med høytalere, budsjettet kan selvfølgelig overstiges dersom det vil utgjøre en stor forskjell. En annen ting jeg lurer på er hva som er beste tilkoblingsmuligheten fra playstation 3 til tv og om man får med alt i playstation 3 pakken eller at man må kjøpe denne kabelen selv.

Dette er egentlig ikke noe som haster noe serlig men har planer om å handle innen 2 månder kanskje. Så kom med forslag på tv og eventuelt høytalere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kan kaste meg på tråden ettersom jeg selv har PS3 og anbefale sterkt Samsungs M86 (M87 er helt lik, men har en sølvlist under). Dersom du ser på endel andre tråder vil du se at denne TVen er som skapt for Playstation 3.

Hvorfor? Fordi :

- den har full HD oppløsning og dette vil du få full utnyttelse av ved PS3/Blu-ray

- designet er i samme type pianolakk som PS3. De matcher hverandre perfekt i stua!

- Samsungen har 3 HDMI ver. 1.3 innganger

- bildet du får på TVen, koplet med HDMI 1,3 kabel er bare helt konge!

- kontrasten er noe av det beste jeg noensinne har sett. Bedre enn på mange Plasmaskjermer.

Som sagt denne TVen kan anbefales på det sterkeste og bør være et naturlig "møbel" til Playstation 3!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...