Articfare Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei. Jeg har tenkt å skaffe meg en ny PC og har sett på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323200 Men mange sier denne ikke vil funke bra, siden skjermkortet er dårlig og utdatert. På komplett sier de PC-en vil funke bra og med god fps på Bioshock, Half life 2, Medieval 2 osv.. Jeg la til alle delene som var for den PC-en og la til dette skjermkortet istedenfor, men da kommer jeg langt over det jeg trodde jeg kom til å bruke, og da lurer jeg også på om strømforsyninga er kraftig nok for dette. Jeg vil gjerne ha en ny pc som klarer nye spill under 8000. Jeg har valgt ut deler to ganger før, men da var det noe feil begge gangene så jeg vil ikke prøve om igjen. Kan noen anbefale noe bra, eller modifikasjoner til det jeg har lagt ut? Har skjerm, tastatur, mus, Windows XP, høytallere og det. Har ekstern harddisk så trenger ikke så mye lagringsplass, mest til spill og programmer. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Den PC-en du først linka til var jo ganske billig i forhold til delene. Du burde kanskje spytte i litt mer penger til et bedre grafikk-kort, siden grafikk-kortet er det som teller mest. Tror 8600GTS skal yte bra nok. Endret 23. september 2007 av magneman Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Foreslår Komplett Din Side PC - September. Bare å fjerne skjerm og OS. Blir da 7898 kr. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Har disse delene her nå på PC-en min: Skjermkort Rammen CPU'en Hovedkortet Størmforsyningen og en halvannen gammel harddisk på 250 Gb som ligger over en ødelagt harddisk jeg alltid glemmer å fjerne xD. Pluss et tv kort ved siden av Skjermkortet. Innimellom når jeg spiller, f.eks Red Orchestra eller demoen til MoH airborne og Bioshock, skrur PC-en seg plutselig av. Dette skjer bare på noen spesielle spill, men ikke på andre som Medieval 2 og Armed Assault. Jeg tror grunnen kan være harddisken som blir overopphetet, men jeg er ikke sikker. I sommer planla jeg å kjøpe ekstra 1Gb ram til så PC-en skulle funke bedre, men siden den krasjer tentke jeg å kjøpe en ny en. Det jeg tenkte på når jeg var ute nå var å kjøpe ny kasse, CD-rom (siden den er fucka), ny harddisk og nytt hovedkort.. hvor jeg kommer til et nytt spørsmål. Passer hovedkortet greit til de andre delene, eller er det kanskje det som er synderen? Hvis det koster for mye å fikse PC-en, er det vell like greit å kjøpe en ny pc som er bedre og samtidig trenger jeg ikke oppgradere til en ny pc seneere . Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Fikk svar fra komplett at den vil funke bra til de spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå