fanco Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Heisann, har et sært problem. Etter mye om og men fikk jeg åpna vista PC-en, slik at alle xp-pcene på lokalnettverket har tilgang til de delte mappene mine. Men nå får jeg sett xp-pcene fra vista, og mappene deres som er delt, men jeg får ikke åpna de. Bortsett fra den andre laptopen min, den får jeg åpna (den er og xp). Skjønner ingenting, har prøvd både uten og med virusprogram og med og uten firewall, men ingen forskjell. Fatter ikke hvorfor jeg får lov til å komme inn på xp laptopen min. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
fanco Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Heisann, har et sært problem. Etter mye om og men fikk jeg åpna vista PC-en, slik at alle xp-pcene på lokalnettverket har tilgang til de delte mappene mine. Men nå får jeg sett xp-pcene fra vista, og mappene deres som er delt, men jeg får ikke åpna de. Bortsett fra den andre laptopen min, den får jeg åpna (den er og xp). Skjønner ingenting, har prøvd både uten og med virusprogram og med og uten firewall, men ingen forskjell. Fatter ikke hvorfor jeg får lov til å komme inn på xp laptopen min. Noen som har noen forslag? 9555775[/snapback] Ingen som har noen idè? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå