Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Xp browser vista, men ikke omvendt på nettverk!

Anbefalte innlegg

Heisann, har et sært problem. Etter mye om og men fikk jeg åpna vista PC-en, slik at alle xp-pcene på lokalnettverket har tilgang til de delte mappene mine. Men nå får jeg sett xp-pcene fra vista, og mappene deres som er delt, men jeg får ikke åpna de.

Bortsett fra den andre laptopen min, den får jeg åpna (den er og xp). Skjønner ingenting, har prøvd både uten og med virusprogram og med og uten firewall, men ingen forskjell. Fatter ikke hvorfor jeg får lov til å komme inn på xp laptopen min. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, har et sært problem. Etter mye om og men fikk jeg åpna vista PC-en, slik at alle xp-pcene på lokalnettverket har tilgang til de delte mappene mine. Men nå får jeg sett xp-pcene fra vista, og mappene deres som er delt, men jeg får ikke åpna de.

Bortsett fra den andre laptopen min, den får jeg åpna (den er og xp). Skjønner ingenting, har prøvd både uten og med virusprogram og med og uten firewall, men ingen forskjell. Fatter ikke hvorfor jeg får lov til å komme inn på xp laptopen min. Noen som har noen forslag?

9555775[/snapback]

Ingen som har noen idè?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...