Gå til innhold

Skal kjøpe z-5500, trenger jeg nytt lydkort?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, så lurer jeg på om jeg trenger ett nytt lydkort når jeg kjøper z-5500. Jeg ønsker jo å få mest mulig ut av annlegget, pluss at jeg gjerne vil ha muligheten til å koble til mic og line-in på PC-en selv om jeg har koblet til surround (bruker nå et gammelt asus p4p800 hovedkort med integrert lyd).

Så hva sier dere? Hvilken prisklasse må man opp i for å få bedre lyd enn det jeg har fra før? PS. Jeg er IKKE audiofil :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det digital utgang på hovedkortet, hvis det er det så kobler du bare opp høyttalerne digitalt. Er det bare analog lyd på hovedkortet, så bør du nok kjøpe nytt lydkort. Et lydkort i 5-600 kroners klassen skulle nok duge. Creative X-fi eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

ok.. da skal jeg prøve å formulere et spørsmål her.. :p

Hvordan prisklasse er det man får mest for penga sånn sett? For når man kommer til et visst nivå, så vil man betale veldi mye for det lille ekstra. Jeg trenger ikke det, så jeg vil ha et bra prdukt, der jeg får mye for penga.. :)

Har sett på endel x-fi kort bla. men det er jo så himmla mange! Er det noe serlig forskjell på dem?

Gamer og audio å ditt å datt :p Vil det éne være bedre i spill å gi bedre effekter/3d? Vil det andre være bedre på musikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...