Gå til innhold

Noen som er med å runde Halo 3 på co-op?

Shruggie

Anbefalte innlegg

Jeg digger å spille spill i co-op, og siden ingen av mine venner har tenkt å kjøpe Halo 3, spør jeg den store verden om hjelp  :innocent:

Tanken er å runde spillet fra begynnelse til slutt i løpet av noen kvelder, med start onsdag. Til sammen fire personer kan spille sammen, så jeg håper jeg finner tre folk å spille med.

Noen enkle regler

- Ingen juksing med å spille single-player på forhånd så du vet hva som kommer til å skje, det er ikke noe gøy  :(

- Ingen spoilers!!

- Ikke meld deg på hvis du ikke har tid på kvelden onsdag, torsdag og fredag. Kanskje det tar lenger tid, men det virker som om tre kvelder er nok i følge de reviews jeg har lest.

- Du bør ha headset så vi kan snakke sammen.

Jeg tenkte vi kunne starte i 17-18 tiden hver kveld, men det kan selvsagt diskuteres.

OPPSUMMERING:

De følgende fire stk. starter altså onsdag kveld med å spille Halo :)

Shruggie (Meg)

Grabbal3 (Mealman)

laland360 n0n (Laland)

Kongen (Ingenting)

Jeg tar på meg å hoste første kvelden, så jeg inviterer dere når dere kommer på.

Og hvis dere ikke kan, eller noe skjer, vær så snille å si fra :)

Hvis flere har lyst til å spille sammen, må dere gjerne bruke denne tråden til å finne ut av det, men jeg kommer ikke til å organisere flere grupper.

9555757[/snapback]

Da ser det ut til at vi fire har en deal. Når blir tidspunktet? Greit å vite i stede for å sitte med boksen og vente på en invite. Vanskelig å la være å putte den inn da!! ;) Så er det som beskrevet over viktig at alle møter og IKKE har spilt det før. Foreslår også att vi begynner på Legendary. Bedre å gå ned ett hakk om det blir for vanskelig en motsatt. Synest nå jeg da.. Vi er tross alt fire stykker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Totalt anonym elite! Yes!

Edit: Ingen som har sagt noe om at du ikke kan spille multi før vi begynner :D

Edit2: Jeg tror vi kommer til å starte i 6-tiden, siden Mealman skal på foppalkamp før det. Men jeg kommer til å spille multi hele ettermiddagen, så bare si fra hvis dere vil spille litt multi da.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

jeg kan steppe inn om det trengs... :dribble:

er ledig hele onsdag og torsdag og fredag og lørdag og søndag. ja, du skjønner hintet.. :yes:

kommer til og komme på live fra ca mellom 2 og 4 Ons,TorsOg fre og være der ut kvelden så det er bare og sende en mld.. :w00t:

GT: PixlFace

Edit kommer også til og spille MP nye av tiden jeg ikke er på SingPlay så om noen spiller, , , invite meg a.. :thumbup:

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar

Ser Grabbal3 (Mealman) har spilt coop i mange timer i dag. Kanskje på tide å fornye listen? Om han da ikke har en unnskyldning som at det er lillebroren som har spilt! :p Vilkårene var i alle fall tydelige. Kjipt om den ene alt har rundet spillet.. om han nå havner på sidelinjen vil jeg bare si; I CALL MC! Siden han gjorde det..

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Blir gjerne med å spiller med noen jeg. Men jeg vet ikke om jeg rekker å få spilt noe i morgen. På torsdag derimot har jeg mulighet til å spille fra kl halv 6 til 11-12..

EDIT

GT: xx H4ZARD xx

Kommer til å bytte til II millenium II om en liten uke, men jeg gir beskjed på live når dette skjer :)

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
om mealman ikke skl være med er jeg først på listen ...!

kommer til og spille MP i hele dag fra nå så bare send en MLD..

9578047[/snapback]

Hva er din gamertag da?

9580993[/snapback]

hehe.. det står der da... i signaturen... :)

9582110[/snapback]

Eh..ja stemmer det. Nå kommer aldri trådstarter online, så nå går jeg over til Singelplayer.. Likte MP da! :yes:

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...