Ingenting Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg digger å spille spill i co-op, og siden ingen av mine venner har tenkt å kjøpe Halo 3, spør jeg den store verden om hjelp Tanken er å runde spillet fra begynnelse til slutt i løpet av noen kvelder, med start onsdag. Til sammen fire personer kan spille sammen, så jeg håper jeg finner tre folk å spille med. Noen enkle regler - Ingen juksing med å spille single-player på forhånd så du vet hva som kommer til å skje, det er ikke noe gøy - Ingen spoilers!! - Ikke meld deg på hvis du ikke har tid på kvelden onsdag, torsdag og fredag. Kanskje det tar lenger tid, men det virker som om tre kvelder er nok i følge de reviews jeg har lest. - Du bør ha headset så vi kan snakke sammen. Jeg tenkte vi kunne starte i 17-18 tiden hver kveld, men det kan selvsagt diskuteres. OPPSUMMERING: De følgende fire stk. starter altså onsdag kveld med å spille Halo Shruggie (Meg) Grabbal3 (Mealman) laland360 n0n (Laland) Kongen (Ingenting) Jeg tar på meg å hoste første kvelden, så jeg inviterer dere når dere kommer på. Og hvis dere ikke kan, eller noe skjer, vær så snille å si fra Hvis flere har lyst til å spille sammen, må dere gjerne bruke denne tråden til å finne ut av det, men jeg kommer ikke til å organisere flere grupper. 9555757[/snapback] Da ser det ut til at vi fire har en deal. Når blir tidspunktet? Greit å vite i stede for å sitte med boksen og vente på en invite. Vanskelig å la være å putte den inn da!! Så er det som beskrevet over viktig at alle møter og IKKE har spilt det før. Foreslår også att vi begynner på Legendary. Bedre å gå ned ett hakk om det blir for vanskelig en motsatt. Synest nå jeg da.. Vi er tross alt fire stykker! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Totalt anonym elite! Yes! Edit: Ingen som har sagt noe om at du ikke kan spille multi før vi begynner Edit2: Jeg tror vi kommer til å starte i 6-tiden, siden Mealman skal på foppalkamp før det. Men jeg kommer til å spille multi hele ettermiddagen, så bare si fra hvis dere vil spille litt multi da. Endret 24. september 2007 av tofagerl Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) jeg kan steppe inn om det trengs... er ledig hele onsdag og torsdag og fredag og lørdag og søndag. ja, du skjønner hintet.. kommer til og komme på live fra ca mellom 2 og 4 Ons,TorsOg fre og være der ut kvelden så det er bare og sende en mld.. GT: PixlFace Edit kommer også til og spille MP nye av tiden jeg ikke er på SingPlay så om noen spiller, , , invite meg a.. Endret 25. september 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg tar ikke sjangsen på spoilere ropt ut i multiplayer, så jeg kommer til å leke meg litt rundt med Forge jeg. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Ser Grabbal3 (Mealman) har spilt coop i mange timer i dag. Kanskje på tide å fornye listen? Om han da ikke har en unnskyldning som at det er lillebroren som har spilt! Vilkårene var i alle fall tydelige. Kjipt om den ene alt har rundet spillet.. om han nå havner på sidelinjen vil jeg bare si; I CALL MC! Siden han gjorde det.. Endret 25. september 2007 av Ingenting Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kan alltids skaffe en venn sånn at jeg og han kan spille lokalt mens dere er over Live hvis det er det det blir til. (noen ganger er norsk et DÅRLIG språk! "hvis det er det det blir til") Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kan vi sette sammen en liste for coop fra og med fredag, eventuelt sent torsdag? Jeg vil gjerne spille igjennom spilet med "ferskinger" når jeg kommer hjem til helgen. Noen som hiver seg med? Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
robstr Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 jeg får halo 3 i morgen.. så blir nok å spille multiplayer en god stund før campaign så.. si ifra vist dere vil ha meg med GT: Destruktive87 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Blir gjerne med å spiller med noen jeg. Men jeg vet ikke om jeg rekker å få spilt noe i morgen. På torsdag derimot har jeg mulighet til å spille fra kl halv 6 til 11-12.. EDIT GT: xx H4ZARD xx Kommer til å bytte til II millenium II om en liten uke, men jeg gir beskjed på live når dette skjer Endret 26. september 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 om mealman ikke skl være med er jeg først på listen ...! kommer til og spille MP i hele dag fra nå så bare send en MLD.. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 om mealman ikke skl være med er jeg først på listen ...! kommer til og spille MP i hele dag fra nå så bare send en MLD.. 9578047[/snapback] Hva er din gamertag da? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 om mealman ikke skl være med er jeg først på listen ...! kommer til og spille MP i hele dag fra nå så bare send en MLD.. 9578047[/snapback] Hva er din gamertag da? 9580993[/snapback] hehe.. det står der da... i signaturen... Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) om mealman ikke skl være med er jeg først på listen ...! kommer til og spille MP i hele dag fra nå så bare send en MLD.. 9578047[/snapback] Hva er din gamertag da? 9580993[/snapback] hehe.. det står der da... i signaturen... 9582110[/snapback] Eh..ja stemmer det. Nå kommer aldri trådstarter online, så nå går jeg over til Singelplayer.. Likte MP da! Endret 26. september 2007 av Ingenting Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Sorry at jeg ikke kom på, men fikk Eliten idag å den ville ikke online.. vet ikke hvorfor. Har runnet det på Normal nå, og må si at det er ett MEGET godt spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jaja, hvis noen er gemen på litt coop, så bare msg NOR Lindquist, er med på alt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ja, da er jeg på nett for første gang på en uke Sorry, folkens, håper noen av dere fant frem til hverandre og fikk spilt litt. Jeg har i hvert fall spilt single player pretty much non stop i mangel av noe annet å gjøre :| Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Anyone med på coop Heroic/ Legendary senere idag? Kan fra 3-tiden og utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå