Shruggie Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Jeg digger å spille spill i co-op, og siden ingen av mine venner har tenkt å kjøpe Halo 3, spør jeg den store verden om hjelp Tanken er å runde spillet fra begynnelse til slutt i løpet av noen kvelder, med start onsdag. Til sammen fire personer kan spille sammen, så jeg håper jeg finner tre folk å spille med. Noen enkle regler - Ingen juksing med å spille single-player på forhånd så du vet hva som kommer til å skje, det er ikke noe gøy - Ingen spoilers!! - Ikke meld deg på hvis du ikke har tid på kvelden onsdag, torsdag og fredag. Kanskje det tar lenger tid, men det virker som om tre kvelder er nok i følge de reviews jeg har lest. - Du bør ha headset så vi kan snakke sammen. Jeg tenkte vi kunne starte i 17-18 tiden hver kveld, men det kan selvsagt diskuteres. OPPSUMMERING: De følgende fire stk. starter altså onsdag kveld med å spille Halo Shruggie (Meg) Grabbal3 (Mealman) laland360 n0n (Laland) Kongen (Ingenting) Jeg tar på meg å hoste første kvelden, så jeg inviterer dere når dere kommer på. Og hvis dere ikke kan, eller noe skjer, vær så snille å si fra Hvis flere har lyst til å spille sammen, må dere gjerne bruke denne tråden til å finne ut av det, men jeg kommer ikke til å organisere flere grupper. Endret 23. september 2007 av tofagerl Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Slenger meg på jeg. Får det enten på tirsdag eller onsdag. Kan spille på tirsdag(hvis jeg har det da) onsdag og torsdag. På fredag blir det konsert i jacob kirke. laland360 n0n Edit: Er hos broren min på fredagen og er ikke umulig jeg kan herje litt på Live da. Får klarert det iløpet av morgendagen. Endret 23. september 2007 av Laland Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Jeg får ikke spillet før onsdag, så det blir nok ikke start før da Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hehe, får jeg det på tirsdag er det på grunn av en lokalbutikk som ikke bryr seg om datoer. Blir nok onsdagen tenker jeg. Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Normal eller den over.. funker det? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Ja, det er vel litt enklere å spille co-op enn det er å spille solo uansett, tror dere ikke det? Normal eller den over høres bra ut. (Husker ikke hva den heter jeg heller. Legendary? Heroic?) Lenke til kommentar
Jochi Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du kan jo ha fire personer med, så spill på Legendary . Men det kan være lurt å spille alene sånn at du ikke går glipp av historien. Selv om Bungie har sagt at du ikke vil miste noen film sekvenser, som i Halo 2 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Var det ikke slik at det ikke var 4 player co-op over live ved launch ihvertfall da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jo, det er 4 player coop over live fra starten av. Du tenker kanskje på det at Bungie ikke ville si noe om live coop før de kunne ta den helt ut og si 4 player? Da var det jo noen rykter om at det kom i en senere patch. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er vel for mange her nå, men ut i fra erfaring melder jeg min interesse. Mange som melder seg på slikt uten å stå for det. Så om det er noen som ikke holder ord på Onsdag er det bare å sende en invite til kongen. Jeg er uansett med på det opplegget. Så om det er noen som ikke holder ord eller ikke kan de tre dagene er det som sagt bare å sende invite til kongen. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg er også intressert til å spille coop med folk som ikke har spilt tidligere. Er hjemme fra torsdags kveld. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sorry for hijacking av tråd, men jeg og en kompis har tenkt å runde Halo 3 sammen i offline co-op. Men jeg gjør det mest for historiens skyld, jeg vil vite hvordan det hele ender. Men noen i tråden sa at du kanskje mister kutt-scener osv. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Det var vel i Halo 2 det. Etter det jeg forstår er det som i Gears of War, altså at det er helt likt som i single player. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Da har jeg oppdatert førsteposten. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 om den andre er full kan vell post-starter lage flere lister og koble folk sammen...? hadde vært fett om detta gikk da, selv om jeg personelig har avtalt med og spille coop med 3 forskjellige gjenger på 4 allerede. . så jeg må først leve opp til forventningene der da.. Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 I call Arbiter!! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 I call Arbiter!! 9567649[/snapback] Har du nummeret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå