VisualStudio Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei! Lastet ned Fedora 7 og installerte det på en egen partisjon. Jeg har en C-Net USB dongle. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327826 Og jeg får ikke trådløst nett. Det står at det er støtte for Linux på greia, men jeg er heller ingen racer på Linux, så Har prøvd meg på ubuntu og slikt før og, men jeg har gitt opp, for ejg har aldri fått til nettverket Kan noen hjelpe meg? Takk Lenke til kommentar
raakken Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hei Fulgte det med en cd med drivere? Isåfall må du installere de Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Hei. Nei, jeg bare lastet ned iso fila og la den ut på en DVD. Jeg har installert Fedora med det som var på CD-en Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Trur han mente om det fulgte med en driver cd med kortet Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Prøv å følg denne og post evt. output av komandoene. http://linux1.no/hjelp/wifi Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Trur han mente om det fulgte med en driver cd med kortet 9561195[/snapback] Ja, en windows driver? Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Bump Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Er jo ganske teit da. Det står den har støtte for linux. Klag for feilinformasjon. hehe, neida. Vet du hva slags driverfiler det er på den CD-en? Kan du skrive hva slags filer som ligger på CD-en? EDIT: Bare meg som merka denne?? Systemkrav Microsoft Windows 98SE/2000/ME/XP Og under utvidet info: OS påkrevd Microsoft Windows 98SE/2000/ME/XP Bare for å vise at annonsen er litt feilinformerende når det står Driverstøtte: Windows 9x/2000/XP/Vista, Linux, Mac OS X. i beskrivelsen Endret 11. oktober 2007 av AlecTBM Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Så du mener den ikke har støtte i Linux? Jeg kan vel bruke ndiswrapper på windows driverne eller noe? Men jeg skal legge ut navn og filtyper på CD-en her etterpå Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vi prøver med ndiswrapper først. Har god erfaring med det. Syns bare det var litt komisk at annonsen motsa seg sjøl. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja Skal på skolen nå. Kjører på her, når jeg kommer hjem.. Ha en god dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå