Gjest Slettet+19283741 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Se screenshot. Hvorfor skjer dette? Ikke noe stort problem, bare irriterende. Når jeg fyller den opp blir den synlig igjen EDIT: Virker som den lever sitt eget liv. Fylte den nettopp opp og den ble ikke synlig så det er tilfeldig når den er synlig og ikke virker det som.. Endret 23. september 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hadde det samme problemet som deg i går.. Trykk på høyre musetast på skrivebordet, så trykker du på tilpass. I tilpass så ser du på menyen til venstre og finner det som heter "Endre skrivebordsikoner". Der velger du papirkurven(og hva annet du vil), trykker bruk og så OK, og da skal den være der igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Takk Har du merket at den har forsvunnet noen ganger etter at du har gjort dette? Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nei. Nå har jo jeg bare hatt vista siden fredag, og det problemet kom på morraen i går, men hittil har jeg ikke hatt det, og tviler litt på at det kommer tilbake, men hvis det gjør det, så vet du ihvertfall hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå