Gå til innhold

[XBOX360] Halo (1,2,3, Wars, ODST): Spille online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Foreslår at denne tråden byttes ut med en tråd med tittelen "Halo 3 - Spille online I DAG?"...

Altfor mange i denne tråden som er blitt delvise/inaktive Halo-spillere til at det er vits å adde hele gjengen.

 

Eks.: Hvis jeg sier jeg er online i dag fra 20 og utover, så kan kan jeg spørre om hvem andre som er online i dag på samme tid.

 

Jeg tror at dag for dag-planlegging vil slå bedre ann enn adding av gamertag.

Lenke til kommentar

Er bare å begynne å planlegge tider det, men ser ikke helt hvorfor ikke emnet ikke skal dekke det slik det er?

 

Halo 3 venneliste elns er for når man skal liste opp spillere og så bare legge dem til i lista si.

Se tidligere i tråden så har det vært en del snakking og planlegging. Spesielt i Spille "GeoW - Online" trådene (søk)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

In this post I will lay down some rules.

 

1. Post you Gamertag, goddamit!

2. It is not other people's responsibility to add you, it is your responsibility to add them!

3. Because of rule #2: If you dont have friends, it's because you suck at making an effort.

 

And last, but not least: WE ARE NOT MIND READERS!

 

4. It doesnt hurt to actually write something in this thread when you do decide to play.

How the hell are people supposed to know you're playing if you never let them know?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...