Gå til innhold

[XBOX360] Halo (1,2,3, Wars, ODST): Spille online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjesten din skrur på kontrollen (duh) og når dere er i matchmaking-lobbyen trykker han på "A" og logger inn med gjestekontoen som er nederst i listen over profiler som er på xboxen :)

Uff, ja. Var bedre i Halo 2 og 1, spesielt når gjesten skal leave.

Men hva med når du ville endre på en gametype i halo 2 for eksempel. Da måtte du få alle til å leave først. Og nå så kan jo alle tre logge seg inn samtidig da hvis jeg husker rett. Er litt kjipt at de får lagra sin customisa fyr da.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Men hva med når du ville endre på en gametype i halo 2 for eksempel. Da måtte du få alle til å leave først. Og så kan man jo alle tre logge seg inn samtidig da hvis jeg husker rett. Er litt kjipt at de [ikke?] får lagra sin customisa fyr da.

Ja, men det har jo egentlig ikke noe med profil-systemet å gjøre. Kunne fått i både pose og sekk.

Lenke til kommentar

Hei !

Jeg har SWAT nå får dere som vet hva det er!! :D

Så bare join meg hoster SWAT når minst 3 stykker sender meg mld om de vil være med :p

Gamertag: Calo2 ..

(Vil ikke ha mer en 12 personer)

(Vis det 1-2 personer joiner fort spiller vi Matchmaking som oppvarming og ikke ranked)

SWAT er ikke akkurat noe bra trening .. ( Du har Zombie liv = Et skudd i hode som regel )

men det som er bra er at du får raske reflekser mot hode

sånn følte iallfall jeg det..

Våpen: Battlerifle eller Carbine

Dere bestemmer..

Map: Spørs på hvor mange som joiner vis det er bare 4-5 personer tar vi Guardien og The Pit..

og ikke noe glitching i The Pit eller Gurardien for dere som kan det :cool:

(Nei jeg har ikke de nye mapene enda!)

Vil ikke ha folk som skriker og PUSTER i micen sin

Samme hvilken alder du er bare ikke oppfør deg som en jævel..

Jeg går ned NÅ og venter spiller matchmaking

har ikke stor forventing til dette men har håp om minst 6-8 personer er med

er alltid venner av folk som joiner.. ;)

Er sikkert ikke mye som spiller nå er sikkert folk på skolen enda

men jeg venter..

Edit: Leifer

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som blir med på noen custom games en eller annen gang? Tenker da på noe annet enn Infection og Soccer og sånt. Bare Halo. Team Slayer, 1 Flag og sånt.

Jævlig lei av Infection ditt og datt.

jaja er du gærn. Bare å sende inv når jeg er på, det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

jeg spiller somoftes costoms hvist jeg finner det , eller så hoster jeg .

går mye i swat for tiden , men skal mekke noen uber cracy hill games , tror gardiand kan bli bra , fast hill i midten , lavt liv og random våpen , lav respawn og 5 - 10 min i hill for og vinne

brukte spille det mye på midship i halo 2 dagene , 16 spillere , total galskap .

som regel brukte xboksen slite med og rendre grafiken etterhvert , og framraten droppet noe helt vilt .

men fy og går det er og fyre 2 granater 2 og 2 raketter , får og få running rampage og 15 kills i en go :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...