eliph Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tenkte å spille Team Slayer ranked nå utover natten. Send meg en melding hvis dere vil joine. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nå skal qu1ck og Daysniper komme over til meg. Skal åpne en flaske Dr. Loosen Riesling hvitvin, spise litt ost og kjeks og være generelt pinglete og snobbete i andre ting også...og banke dritten ut av folk på Sossial'n Jaså? Haha, ja, det virket veldig sossete :!: ..nei, hadde gutta over med noen chips og øl og spilte noen runder. Var bra! Vi fant ut av 4 spillere på en 40" gav et for lite bilde så vi tok annenhver tur på Social Doubles. Eneste dritt var at skjermen ikke var helt widescreen. Fikk sorte kante rpå begge sider Lenke til kommentar
Ralphie Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Litt OT, men det er en diskusjon om Big Team Battle på Mircosoft-forumet, det skal spilles ikveld og jeg ville bare si fra :-) Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 OT: Hva er egentlig forskjellen mellom ranked og social? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 OT: Hva er egentlig forskjellen mellom ranked og social? Ranked teller på "ranken" din. Du har en rank som går opp og ned, avhengig av om du vinner eller taper. Social teller ikke på ranken, så det er bare for moro. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ... Du har en rank som går opp og ned ... *Level. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 når jeg går på ranked playlist og skal spille så får jeg ikke til og trykke på start matchmaking noen som vet hvorfor ? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 kanskje du har "musa/pekeren" over navnet/gt´en din til høyre, gå til venstre, så nedover til matchmaking, bør funke..i think.. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ekke det nei, tror jeg fikk det til nå så Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hei jeg har spillt en del online med noen kamerater, og har ikke fått achivment får å drepe feks 3stk inen 4 sek eller drepe 10 stykk uten å dø selv. er det sånn du bare får achivment vis du spiller alene online? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 De achievementene får du bare om du spiller free for all, altså Lone Wolves. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 laland360 n0n og Pn0n spiller ut dagen. Bare å joine! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har noen TEAM SWAT laget på forge? Jeg joiner: Calo2 (Lite liv, liv-statusen viser ikke, og du dør av et skudd i hode av battlerifle , carbine , magnum men kroppen tåler mer ) Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg og en (eller to) kamerat(er) tenkte å spille far midnatt og utover. Bare å joine hvis dere har lyst! GT: Tinmar92 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg og Matsgyver n0n kommer til å spille en god del utover, så det er bare å joine! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Når jeg joiner noen servere så er det mange som deler samme Gamertag. F.eks: xxLeethackerxx xxLeethackerxx (1) xxLeethackerxx (2) osv. Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er når flere enn èn spiller er på samme Xbox med bare èn gamertag Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Aha, takk! Har fundert på dette ganske lenge nå.. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er når flere enn èn spiller er på samme Xbox med bare èn gamertag hvordan gjør ein det? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Gjesten din skrur på kontrollen (duh) og når dere er i matchmaking-lobbyen trykker han på "A" og logger inn med gjestekontoen som er nederst i listen over profiler som er på xboxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå