Gå til innhold

[XBOX360] Halo (1,2,3, Wars, ODST): Spille online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som eliph sa her for litt siden, det viktigste er å holde sammen som et lag, ikke rushe og tro du er best, det ender som regel med masse deaths og lite vinn. Når man begynner å komme opp i level 35+ merker man at nivået er såppas høyt at lagspill er teh 0nly key 2 sucs3ss.

Jeg har lyst til å spille med høy-rankede TS folk som kan spillet. Har ikke så mange på friendslista som er erfarte spillere liksom.

Lenke til kommentar

Blir noen med meg og spiller noen meta poeng lvler?

 

Vi spiller på Normal vi har ikke Blind , Iron og Black Eye skull på

 

Jeg trenger Meta i: The storm , Crows Nest , Cortana disse kan vi gjør sammen

 

(Jeg tenker eks jeg/du begynner i eks The Storm så prøver du å få 15.000 så raskt som mulig og når du har 15.000 så rusher vi bare oss gjennom banen raskt som mulig)

 

The Ark og The Covernant men di vil jeg ikke hjelpe dere med.. Jeg trenger det selv men 50,000 blir orker ikke å ta di 2 lange samme lvlene 2 ganger på 1 DAG

 

Men dere trenger ikke å gjør di samme lvlene som meg da :p vis du eks trenger i floodgate blir jeg med så lenge du hjelper meg og med et map..

Meningen er viss jeg dreper f.eks 7 brute og har en igjen så dauer jeg på den siste så må jeg begynne å ta alle 8 igjen så dauer jeg mer og mer og mer så tar det lang tid så mister jeg flere poeng.. Hjelper gjerne med skulls vis dere trenger det og :)

 

Så add: Calo2 .. Jeg snakker sikkert "Rogalansk" så sikkert litt vanskelig å forsto

 

Så kommer jeg online klokka 20:00 har hele natten på meg ;) og vil ikke ha noe quiting midt i en map du skal ha god tid vis du skal være med..

 

(Er lvl 34 vis det har noe å si:P)

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Vi spiller på Normal vi har ikke Blind , Iron og Black Eye skull på

Hvis du spiller Legendary med samme oppsett untatt den skullen som gjør at de får dobbelt med liv så blir det ikke så vanskelig, pluss at du får noe hinsides med poeng.

 

Mangler bare første og tredje oppdrag. Mangler også co-op på siste level. Gjorde forøvrig hele spillet på Legendary solo. :cool:

Lenke til kommentar
Vi spiller på Normal vi har ikke Blind , Iron og Black Eye skull på

Hvis du spiller Legendary med samme oppsett untatt den skullen som gjør at de får dobbelt med liv så blir det ikke så vanskelig, pluss at du får noe hinsides med poeng.

 

Mangler bare første og tredje oppdrag. Mangler også co-op på siste level. Gjorde forøvrig hele spillet på Legendary solo. :cool:

 

Det vet jeg men da kan du dø oftere iallfall gjør jeg det... + d er ikke vanskelig på normal hell

Lenke til kommentar

Et tips: Når du vil spille online, setter du opp en tid, kanskje spilltype og gamertagen din. Da vil folk joine deg om de vil spille. Det nytter ikke å slenge ut sitt GT og si "add meg". Ingen gidder å ta initiativet å adde en hel haug med mennesker som man ikke vet skal spille Halo eller ei. Jeg gjør ikke det ihvertfall.

 

Vil du ha flere venner på 360, skriv opp din GT her. Flyttet noen innlegg av "add meg"-sorten til nevnt tråd :)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Noen som er med på et par matcher torsdag, fredag (& kanskje lørdag kveld) ?

 

gamertagen min er dbL360.. matchtype spiller liten rolle så lenge det er ranka og med kommunikasjon... kan legge til at jeg er litt over 20 i skill .. men jeg jobber meg oppover! spiller gjerne custom games også! så for dere som vil spille litt disse dagene, legg meg til, så får vi se hva det blir til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...