Gå til innhold

[XBOX360] Halo (1,2,3, Wars, ODST): Spille online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte med en del fra forumet her i går..eller..spilte og spilte fru Blom. Var med på noen runder Custom games med Pixlface og LordShaft (inviterte meg selv til party'en han var i). Skjønte ikke en dritt av infection-gameplayet menmen..

 

Lordshaft dro plutselig så ble jeg sittende igjen med noen fremmede norske. Greit nok det men når de roper "nuuuuubb" og snakker som småjenter/tull og tøys så syntes jeg faktisk det er dritdøll å spille. Da kunne jeg like godt å ha spilt med premenstruelle småjenter fra Statene.

Tror ikke de jeg spilte med da kommer fra forumet men det la ihvertfall en stor demper på opplevelsen. :(

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Spilte med en del fra forumet her i går..eller..spilte og spilte fru Blom. Var med på noen runder Custom games med Pixlface og LordShaft (inviterte meg selv til party'en han var i). Skjønte ikke en dritt av infection-gameplayet menmen..

 

Lordshaft dro plutselig så ble jeg sittende igjen med noen fremmede norske. Greit nok det men når de roper "nuuuuubb" og snakker som småjenter/tull og tøys så syntes jeg faktisk det er dritdøll å spille. Da kunne jeg like godt å ha spilt med premenstruelle småjenter fra Statene.

Tror ikke de jeg spilte med da kommer fra forumet men det la ihvertfall en stor demper på opplevelsen. :(

Ja dette var grunnen til at jeg og Our Kid X forlot gamet!

For det første var ikke akkurat den zombie saken så forbanna gøy at det gjorde noe, og når folk har en tendens til å oppføre seg som småjenter fra statene går gleden fort over til irritasjon!

 

Men vi har hatt mange gode kamper ellers Goliath, og skal holde øye etter deg når du er online! Må få til litt skikkelige kamper igjen... :-)

Lenke til kommentar

Jepp! Må nesten begynne å knekke sovepiller i fruens drikke hvis jeg skal få lov å spille mer på dagtid nå :wee:

 

Bare sørg for at du har "Friends only" på dine sessions slik at jeg kan joine selv dersom du er på nett. Er ikke verre enn å boote meg fra et party dersom du skal spille med andre ;)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...