Peet-2142 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvor "brukbar" må linjen være da?? Jeg har 6000/2000 holder det? Jeg er skikkelig dårlig og er et lett bytte for dere som vil spille Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kommer på rundt 7tia, er interessert i å levle litt i Team Slayer, er bare level 13 ellernoe nå. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hiver meg online selv nå! Blir sittende ei lita stund utover kvelden! Klar for noen matcher hvis folk er sugen på å hve seg med! Lenke til kommentar
eliph Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er også klar for litt team action ikveld, samme om det er ranked eller social. Team Slayer skill 23, så hvis noen i samme område er interessert i å joine så send meg en invite. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hiver meg online selv nå! Blir sittende ei lita stund utover kvelden! Klar for noen matcher hvis folk er sugen på å hve seg med! 9664371[/snapback] jeg la deg til nå Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Tror jeg hiver meg inn å boyeminem er GT Endret 8. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hadde noen kanon gøye runder la med Affekatze, Stonebridge og Dr itgod akkurat nå. Synd at vi gikk på en del tap med stillingen 49 - 50. Men slike kamper er helt klart de beste! Håper på flere slike! Takk for kampene gutter. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Heheh måtte lete litt for å finne igjen denne tråden gitt ;-) Men uansett. Jeg er ferdig på vakt klokken 8 i morra tidlig. Da blir jeg sittende å game litt utover formidagen, noen som er sugen på å hive seg med på noen matcher? Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hiver meg på Halo 3 online imorgen kveld rundt 9 tia. så vis noen har lyst til å være med er det bare å si ifra. GT : exiztzor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En liten setning Off-Topic: Gratulerer folkens. Tråden vår er sticky! *off to revive old GeoW -spille online thread* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Spilte med en del fra forumet her i går..eller..spilte og spilte fru Blom. Var med på noen runder Custom games med Pixlface og LordShaft (inviterte meg selv til party'en han var i). Skjønte ikke en dritt av infection-gameplayet menmen.. Lordshaft dro plutselig så ble jeg sittende igjen med noen fremmede norske. Greit nok det men når de roper "nuuuuubb" og snakker som småjenter/tull og tøys så syntes jeg faktisk det er dritdøll å spille. Da kunne jeg like godt å ha spilt med premenstruelle småjenter fra Statene. Tror ikke de jeg spilte med da kommer fra forumet men det la ihvertfall en stor demper på opplevelsen. Endret 11. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 hehe det skjønner jeg godt, skal sende deg en invite neste gang jeg spiller jeg. Sånn i kveld eller i morgen, så skal jeg vise deg hvordan det skal spilles med oss gutta / jentene fra forumet. (mest gutter da.. *sukk* ) Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Spilte med en del fra forumet her i går..eller..spilte og spilte fru Blom. Var med på noen runder Custom games med Pixlface og LordShaft (inviterte meg selv til party'en han var i). Skjønte ikke en dritt av infection-gameplayet menmen.. Lordshaft dro plutselig så ble jeg sittende igjen med noen fremmede norske. Greit nok det men når de roper "nuuuuubb" og snakker som småjenter/tull og tøys så syntes jeg faktisk det er dritdøll å spille. Da kunne jeg like godt å ha spilt med premenstruelle småjenter fra Statene. Tror ikke de jeg spilte med da kommer fra forumet men det la ihvertfall en stor demper på opplevelsen. Ja dette var grunnen til at jeg og Our Kid X forlot gamet! For det første var ikke akkurat den zombie saken så forbanna gøy at det gjorde noe, og når folk har en tendens til å oppføre seg som småjenter fra statene går gleden fort over til irritasjon! Men vi har hatt mange gode kamper ellers Goliath, og skal holde øye etter deg når du er online! Må få til litt skikkelige kamper igjen... :-) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jepp! Må nesten begynne å knekke sovepiller i fruens drikke hvis jeg skal få lov å spille mer på dagtid nå Bare sørg for at du har "Friends only" på dine sessions slik at jeg kan joine selv dersom du er på nett. Er ikke verre enn å boote meg fra et party dersom du skal spille med andre Endret 11. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg blir gjerne med å spille jeg også, så det er bare å legge meg til og invitere meg =) GT: Aciacus Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg (Og e-wok?) er ute etter folk til å spille ranka Team-modes etterpå, bare å slenge seg på. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ka det er med å ha bilde av dama mi på avataren din boffen Jeg skal en tur på trening å løfte litt jern no også er jeg å finne foran skjermen i halv 8 tida tenker jeg! Da er jeg mer enn klar for en del gaming! Goliath. jeg har alltid Friends only på mine party! Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg (Og e-wok?) er ute etter folk til å spille ranka Team-modes etterpå, bare å slenge seg på. Jeg skulle gjerne vært med, men er redd for at dere blir sjalu på mine overnaturlige skills... (dessuten er jeg a million miles away) Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Her er sangen jeg driver å traller så jævlig på ingame ;-)I handvæska di av krokodilleskinn...... :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Den linken din fungerte særdeles dårlig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå