eliph Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er med ikveld ja, send meg en invite! Er råklar på å geime heile natta. Pwne litt norwegian ass istedet for alle engelskmenna gt: fittesprekk Lenke til kommentar
eliph Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noen som spiller inatt? send meg en invite Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vi får ta oss noen slag i natt 9643278[/snapback] Kameraten jeg var hos hadde ikke mulighet for Live-tilkobling så ble dårlig med MP gitt. Ikke gråt. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Spørs om vi ikke får ta igjen noen matcher i løpet av dagen eller i morra! Regner med en god del blir liggende rett ut på sofen i morra og pleier helsa haha Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Har vært litt opptatt i dag, men er veldig klar for en del gaming i løpet av kvelden (hvis dama tillater det) eller i morra! Da er det bare lexing på sofaen anyway. Adder deg på vennelista mi Goliath Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) boyeminem er GT Add meg gjerne Endret 11. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Adder deg på vennelista mi Goliath 9651192[/snapback] Den er god Lenke til kommentar
LarZix Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 GT: Lars100889 Bare til å adde. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Denne tråden er ikke til for å si gamertaggen deres. Den er for og ettersøke spillere og spille med. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Adder deg på vennelista mi Goliath 9651192[/snapback] Den er god 9651924[/snapback] Adda deg jeg også, men blir borte i høstferien. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg "Lanserer" gamertaget mitt her for å si at jeg har H3 og vil gjerne spille med brukere herfra. Har jeg brutt noen regler ved å gjøre dette? Vi trenger vel ikke bare å lage matcher her, vi kan også linke oss sammen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg "Lanserer" gamertaget mitt her for å si at jeg har H3 og vil gjerne spille med brukere herfra. Har jeg brutt noen regler ved å gjøre dette? Vi trenger vel ikke bare å lage matcher her, vi kan også linke oss sammen? 9653370[/snapback] Ta det i tråden designert til akkurat det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Skulle gjerne vært med, men jeg kan ikke Hvis noen spiller litt senere i dag så er jeg med. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Matchtype: BlandetDato: Søndag 11. Oktober Tid: 14.00 - ? EXP: 17 Voice: Ja Gamertag: Goliath PRO (stats) 9655311[/snapback] Jeg skal ut å spise litt nå, men er klar igjen litt senere i kveld! Fikk oss ett par bra matcher i stad som var jævlig gøy. Gir en lyd fra meg når jeg kommer online! Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Om noen er med på litt team slayer etterpå så er jeg med: Add Boff3n til vennelistene deres, er den full, send meg en PM Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Fikk oss ett par bra matcher i stad som var jævlig gøy.9656591[/snapback] Jepp, var utrolig gøy å spille med andre norske som faktisk kunne spille og ikke minst, snakket ikke som en tolvåring i stemmeskifte Må absolutt gjentas Lenke til kommentar
kaken Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Noen som er med å spille 4player co-op? Har ikke prøvd dette enda. (mangler mic dog, skal få kjøpt imorgen) edit: gamertag: syvertsen edit: er med på vanlig multiplayer også, er online nå. Endret 7. oktober 2007 av kaken Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Skal dere spille igjen utover kvelden? Veldig lyst å spille med noen Norske for engangskyld, men det virker som det aldri er noen pålogget så seint på dagene. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg vil også bli med og spille med dere Flere av dere har gamertagen min, så det er bare å invitere meg (Gastaa DG) Er mest keen på å spille ranked team slayer, noen som blir med i løpet av de nærmeste dagene? Lenke til kommentar
kaken Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 kan noen med en brukbar linje bare hoste en co-op eller noe? ser ut som en del vil spille akkuratt nå. gamertag: syvertsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå