LordShaft Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Da er jeg å finne online utover dagen! Send meg ei melding om noen er sugen på å hive seg med online Gud jeg elsker Absoluttspill.no Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 fikk også en slik halllooo pakke idag. Så St Hazen er og finne på halo 3 utover. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Da er jeg å finne online utover dagen! Send meg ei melding om noen er sugen på å hive seg med online Gud jeg elsker Absoluttspill.no 9569817[/snapback] Gjorde det jeg også. Helt til jeg fikk beskjed om de ikke fikk nok tid igår, og at spillet derfor blir sendt i dag Men klarer fint å vente Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Dersom folk er over stemmeskifte aldern er det bare å legge til meg og. Lyst til å spille med Norske folk, men jeg orker ikke skrikende 12-åringer som ødelegger hele spill-opplevelsen Edit: 23år, og blir garantert eid av utallige kids som har mye mer tid til spilling enn meg. Men så lenge jeg har det gøy så... Endret 25. september 2007 av Hoa_Hottentott Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Dersom folk er over stemmeskifte aldern er det bare å legge til meg og. Lyst til å spille med Norske folk, men jeg orker ikke skrikende 12-åringer som ødelegger hele spill-opplevelsen 9572158[/snapback] Verste som er. Enda verre når dem er bedre enn deg selv. Kommer til å spille meget meget mye multiplayer fremover. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hehe :!: ja det er korrekt.. 26.... det er på onsdag.. men dette høres jo greit ut det.. godt og kunne øve litt norsk en gang i blandt og ikke bare Engelsk 9555638[/snapback] Synes kanskje du budde det ja og få med deg at engelsk skrives med liten e og ikke stor E.. Hehe, neida, men jeg kommer ikke til å kjøpe Halo 3 med det første, men jeg skal vel kjøpe det en gang i tiden.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hva med å få til noe custom games? Har lyst til å spille forge med noen andre. :!: Noen? Vi trenger jo ikke å legge til hverandre alle sammen. Og forresten: jeg har ikke mikk. Har to ødelagte. Men skal kjøpe snart en gang. Endret 25. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Hva med å få til noe custom games? Har lyst til å spille forge med noen andre. :!: Noen? Vi trenger jo ikke å legge til hverandre alle sammen. Og forresten: jeg har ikke mikk. Har to ødelagte. Men skal kjøpe snart en gang. 9575227[/snapback] Du da din forbanna rakkar! Stål eide på laget med meg å bananus! ;-) Noe sir meg at du har spilt litt halo2 heeh Jeg er klar for hva som helst! Ranked er ikke så viktig for min del. Mye viktigere å ha det gøy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 18:00 datt spillet ned i postkassen i dag. er på Live! utover kvelden/natten hvis noen vil spille. gamertag: mkslive Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er det ikke leadeboards? 9576406[/snapback] Tror ikke det. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er det ikke leadeboards? 9576406[/snapback] Tror ikke det. 9577446[/snapback] Det er vel noe opplegg på Bungie.net som viser alle medaljene du har fått samt kills og deaths? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er vel noe opplegg på Bungie.net som viser alle medaljene du har fått samt kills og deaths? 9577473[/snapback] Ja, en hel masse stats. Ingen leaderboards. Ikke som jeg har sett. Lenke til kommentar
Kennda_J Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er der også bildene du tar in game lander. På din profil hos bungie Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er der også bildene du tar in game lander. På din profil hos bungie 9577660[/snapback] Jepp, men de har problemer med akkurat det nå. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er allerede en større tråd akkurat det samme emnet. Bruk den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=835509 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tråden har blitt åpnet etter en liten feilmoderering. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Sweet...her snakker vi service Jeg er klar for en del gaming senere i kveld. Blir ikke spilling for min del før litt senere! Ble litt opptatt med andre ting! Men jeg kommer sterkere tilbake senere i kveld! ;-) Endret 5. oktober 2007 av LordShaft Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du har meg på lista, Shaft. Er ikke sikkert jeg blir med i starten, men ca. fra 00 - 01 og utover jeg og se i MP. Skal bare ta det på Legendary først... Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Du har meg på lista, Shaft. Er ikke sikkert jeg blir med i starten, men ca. fra 00 - 01 og utover jeg og se i MP. Skal bare ta det på Legendary først... 9642680[/snapback] Ja men det er fare for at jeg kommer til å sitte til langt på morrakvisten i og med at jeg har fri lenge nå hehe:-) Vi får ta oss noen slag i natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå