SpecialForce Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Noen som blir med på big team battles? I'm sick Enten det, rocket race eller infection. Endret 16. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
varmit Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Mitt nick er OlavKleppa, har hatt en travel dag så kunne ikke spille i dag. Er litt noob enda da, men det kommer seg hele tiden :)Tror jeg kan spille litt i dag(tirsdag) og de fleste andre dagene denne uken, gjerne mellom klokken 5 og 7 kanskje? Lenke til kommentar
varmit Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg kommer sannsynlig vis til å spille litt i kvel i alle fall, dersom noen ønsker kan de bare sende meg en invitasjon(OlavKleppa) Om dere legger ut nicket kan jeg invitere når jeg går innpå også. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Les signaturen min, deretter begynn å game. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ok, jeg spiller nå og kommer til å spille litt i dag. Om noen blir med på noe online, er jeg med Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ok, jeg spiller nå og kommer til å spille litt i dag. Om noen blir med på noe online, er jeg med jeg er med, legg meg til. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg kommer til å roe'n ned med shadowrun idag, mulig jeg joiner halo om noen sender meg en melding å spør. Lenke til kommentar
2rmod Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har nettopp kjøpt gullmedlemskap men har ikke aktivert det....Jeg er har lyst til å spille online på f.eks. team CTF, team slayer infection....eller stort sett alt. Har lasta ned alle ekstra mapene (legendary maps og de der). Lenke til kommentar
simentp Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen som blir med og spille Live co-op (legandary) eller bare vanlig Live? Har ikke fått tak i Mythic enda men kjøper det nok snart... GT: sim3ntp Lenke til kommentar
oleNaid Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noen som blir med og spille Live co-op (legandary) eller bare vanlig Live? Har ikke fått tak i Mythic enda men kjøper det nok snart... GT: sim3ntp Viss du enda er instrisert, så har jeg The covenant, Cortana å Halo igjenn på Legendary. Gidder ikke å legge deg til siden det er en stund siden du skrev det, men bare send meg en melding eller kontakt meg på XBL. GT: Naid 01 Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Legg meg gjerne til. GT: haarsaker Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Legg meg gjerne til på EternalSlay Er litt noob enda da, er bare Løytnant rank 1 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 GT: Andyf91 om du skulle mangle noen til en runde firefight så joiner jeg ikke rukket å prøvd enna Lenke til kommentar
TomHax0r Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Noen som blir med å ta noen achievementer eller firefight? legg til: GrandiosaTommy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som vil spille firefight? Er online i kveld:) ii millenium ii Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 noen som er med på vidmaster challenges i ODST? trener endure og deja vu. vil helst ta endure da jeg syntes deja vu er helt forferdelig. husk at når dere har alle vidmaster challengene i halo 3 og ODST så får det recon! Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) jeg joiner ! hva er gten din? Endret 30. september 2009 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
simentp Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 noen som blir med på forefight? kan ta en runde nå Eller i morgen en eller annen gang etter klokken 3 GT: Sim3ntp Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 noen som blir med på forefight? kan ta en runde nå Eller i morgen en eller annen gang etter klokken 3 GT: Sim3ntp Jeg joiner i morgen etter klokka 5 eller 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå