mtnine FURY Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei fikk min xbox 360 her om dagen. Ganske gira. Gamertag er henrikyo. Bare å legge til hvis dere vil. Kommer også til å legge til noen i lista her, så det er bare godta hvis dere vil, eller har plass smile.gif Er forresten 21 Lenke til kommentar
::PK:: Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei Spiller litt Halo, tok det frem nå i forrige uke etter en lang pause. Gamertaggen min er: PeKei Er ikke så veldig god enda, bare 15 eller 16 i highest skill Add meg om du føler for det. Er forresten 16 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hadde vært kult om noen ble med på litt Team Slayer en dag.. Kult å gått sammen fire norske og eid. Er level 40 og sliter med å komme høyere med random folk. Lande, er du med en dag? Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) I'm in! lvl 35 Gamertag i signaturen Edit: Kult hvis folk legger gamertagget sitt i signaturen, så slipper man å lete frem det innlegget der man har skrevet det. Endret 19. oktober 2008 av Jozan Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) In this post I will lay down some rules. 1. Post you Gamertag, goddamit! 2. It is not other people's responsibility to add you, it is your responsibility to add them! 3. Because of rule #2: If you dont have friends, it's because you suck at making an effort. And last, but not least: WE ARE NOT MIND READERS! 4. It doesnt hurt to actually write something in this thread when you do decide to play. How the hell are people supposed to know you're playing if you never let them know? Enig.. Men finner det litt vanskelig å lage et party med folk fra forumet i og med at folk er så skjeldent på samtidig, så jeg adder en del fler av dere. Ang. pungt 3: Har gjort det litt enklere for de sløve Hvis folk adder litt forskjellige folk kan det være mulig å få til et game uten at vi trenger å avtale det. Her er alle som har opgitt gamertaggen sin i denne tråden: LordShaft NOR Jones AA laland360 n0n Bare Lakus Bare Ban envio carlgutt Our Kid X jakoozie89 TNT 897 Hoa Hottentott TS I AndreKK mkslive fittesprekk boyeminem Goliath PRO Lars100889 Boff3n syvertsen Gastaa DG exiztzor Aciacus Peet76 Ralphie66 Fityoussarian pN I CatoZ jrmaster35 Tinmar92 Hr Bertelsen morten da owner Gormers Tobben89 Blinkie 360 Mr 250 percent Jan Olaw GR Heretic GreVeen II millenium II FlakeyMetal Da9mt Wildex999 PixlFace sim3ntp PeKei henrikyo X91 Al CaponeX Not on the list? Too bad! Kan vel endre den etterhvert hvis flere vil være på den Endret 23. oktober 2008 av Jozan Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 X91 Al CaponeX spiller hver helg så hvis du ikke har noen å spille med så bare legg meg til. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Min xbox har RROD. Regner med at jeg får "vaksinert" den med hacka firmware og oppgradering til elite om et par uker. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ikke bedre å sende den inn på gratis reparasjon og slippe å miste all microsoft support for all fremtid? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Er litt gira på å spille DLC big team, og ha litt strategi (samtidig mens man sanker achievements). Ganske kjedelig når ingen har mic. Ellers hadde det vært tøft å spille team slayer eller noe i hardcore playlisten. Helst på fredagskvelden eller i helga, men kan som regel også på kveldene i uka. 17 år og LV45 btw Endret 9. november 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har begynt å spille dette igjen etter lang pause. Gamertaggen er Dofty xTEAMx. Er 16 år og summer rundt level 20 hele tiden i team slayer. Har bare den DLCen som er gratis nå. Betalte 800 MSP for den dagen før den ble gratis. Lenke til kommentar
eripaul1 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Her har dere en ny norsk gamertag: tinklybrownbear Skal prøve å legge til noen etterhvert:) Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Myrvang Rub1 Gamer nesten hver kveld! Lvl 19 i lonewolves og lvl 6 eller 7 i teamslayer xD Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ikke bedre å sende den inn på gratis reparasjon og slippe å miste all microsoft support for all fremtid? Hadde jeg visst at min xbox skulle få RROD så hadde jeg ikke injisert en vaksine som heter blaster 360 som hjelper mot for strengt DVD-Drev Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ikke bedre å sende den inn på gratis reparasjon og slippe å miste all microsoft support for all fremtid? Hadde jeg visst at min xbox skulle få RROD så hadde jeg ikke injisert en vaksine som heter blaster 360 som hjelper mot for strengt DVD-Drev Da skjønner jeg Lenke til kommentar
RexRue Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Flere enn meg som planlegger og game litt i jula ? Add meg om det blir noe action ! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 For min del blir det nok gaming i morgen, og kanskje litt i kveld. Som skrevet tidligere GT: X91 Al CaponeX Lenke til kommentar
fredhalv Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 I'm in hvis noen føler for å game =) Alder: 18 år Erfaring: Anser meg selv som en rimelig god spiller =) PS: Play for fun, aight? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Gt: Zapturi Lenke til kommentar
patham Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Får ta å adde noen da. Da min gamle konto ikke ville mer måtte jeg lage ny. Mye stress men sånn er det. GT- wwwdotrandom. Ja vet teit navn men er så random Lenke til kommentar
nichoBK94 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Spiller omtrent hele tiden, spesielt nå i ferien, så det er bare å legge meg til. Gamertag: nichoBK94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå