Are.......... Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Legger offtopicen død med å si at kinG_brutale skriver dialekt! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 komme i fra haugesund. som er ein by i rogaland.som har comt til finalen i fotball. (og kansje vinna over lillestrøm) løv å håpe ivertfall!! Nei, dette er ikke nynorsk. Dette er dialekt. Vinna? Løv? Komme? Måtte bare. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 løv å håpe ivertfall!! Nei, dette er ikke nynorsk. Dette er dialekt. Vinna? Løv? Komme? Måtte bare. nok om det tebake te temaet? Lenke til kommentar
halodude Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 min gamertag er sondre mk. 14 år. PS: annenhver uke oss pappa så dermed får jeg bare spilt annenhver uke Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Han er også en god venn av vedkommende under som vet at vedkommende over er like gad i et godt spill som han under Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 gametag: mesteryoda Lenke til kommentar
makila Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 GT: Marius Kingen Bare å legge til Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 GT: Stonemeister 77 Kommer til å spille en del Halo 3 i fremtiden, så bare legg meg til. Lenke til kommentar
-Dagger- Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 GT: Magic Mud Spiller en god del halo 3 jeg og, kan bare legge meg til, selv om jeg suger kraftig Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) http://www.gametrailers.com/player/usermov...ml#comments_top Ekstrem etter døden kill som ikke skulle vert mulig. Det der har skjedd med meg også flere ganger.. Argh, hvorfor tar jeg aldri opp? Edit: Skill: 100% og 0% exp? wtf? Endret 19. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Weeee! Jente14 at your service, f9z. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Gamertagen min begynner på stor bokstav å greier. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) overkillene er ikke juks, vises det di nyeste medaljene eller di beste? Endret 19. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Endret 19. november 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Wow, extermination og 20 killing spree i ranked. Ikke værst. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Takk Spilte veldig bra i begynnelsen men nå har jeg havnet i en ca. skill-range hvor jeg må virkelig kjempe for å heve meg. Er i dag på skill 39 i LW. LW-skills er den eneste skillsen som forteller hvor godt man egentlig er. Man kan alltids surfe på en god TS- og TT-bølge dersom man spiller med gode spillere. I LW er det kun deg selv som kan heve din skill. Fikk Extermination på Snowbound. Alle var samlet i midtpunktet under bakken. Lempet inn noen granater og tok ut resten med AR og melee. Endret 20. november 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 De fleste "progutta" mener jo at LW ikke har noe å si fram til lvl 45+, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hva menes med det? Er man ikke bedre enn skill 40 i LW, er man ikke bedre enn skill 40 generelt i Halo MP. Jo, kan godt komme over skill 40 i TS og TT men det vil jo ikke reflektere din personlige skill-level, kun lagets. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg mener det blir feil å si at LW er den ordentlige skill-modusen i forhold til TS bare fordi man flyr rundt på egen hånd. Det hele dreier seg enten om hvor god du er (som dere sier), eller hvor god du er til å time (I LW). Man kan komme langt ved å holde seg til den siste der, altså sitte å vente til 2 stykker er i kamp for å så ta dem begge når de har lite liv. Men igjen, så blir det feil å si at det ikke er skill, fordi det er jo ikke bare-bare å time det perfekt og hoppe inn når begge har low shields. Så egentlig er jeg uenig med meg selv ... Edit: Jeg vil si at ordentlig lagspill i TS med gjevngode folk kanskje er det kuleste. Det morsomste er hvis man får til bra lagspill, og bare meier gjennom alle lagene man møter. Edit 2: Så jævla rart innlegg ... Endret 20. november 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå