espen93 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 jeg kunne trengt et bra program til å lage hjemme side. programmet bør være gratis ig skal fungere på pc. på forhånd takk Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vel, du stiller ingen krav, så jeg sier Notepad++. Fargekoding av mange kjente formater, deriblant HTML-tags. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg synes Notepad2 er mye bedre. Men regner med tradstarter er ute etter WYSIWYG, eller Piczo lignende programvare. Og med "skal fungere pa PC" regner jeg med du mener Windows. For Mac er ogsa blitt en PC og Linux kjores pa PC det ogsa. Men jeg vil egentlig ikke anbefale deg a ta i bruk slike verktoy. Det gir bare darlig kode og det er best at du lar noen andre ta seg av det a lage siden din. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) http://htmldog.com Finn deg en god tekst-editor (gedit, kate, nano, vi, notepad2 osv), og sett i gang. PS: Du kan ikke bruke word eller den slags elendig programvare til dette formålet. Endret 30. september 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Evt. kan du sjekke ut NVU eller Expression Web som jeg tror er gratis. Google-it. -C- Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hei, På grunnlag av trådstarters formulering antar jeg at den er en WYSIWYG editor han/hun er ute etter. NVU er nevnt, den god, og helt gratis Ellers har du jo alltids mindre bra FrontPage, og midt på treet gode Namo Web Editor. Sistenevnte kan du laste ned å prøve i 30 dager fra Download. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Frontpage eksisterer ikke lenger og er erstattet av Expression Web. Som jeg nevnte -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå