Swolebraham Lincoln Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei Bestilte en bærbar pc hos MPX lørdag kveld. Den er enda ikke sendt, og jeg har begynt å tvile litt på valget mitt, så jeg bestemte meg for å angre kjøpet hos MPX. Men da kom problemet, jeg finner ingen måte å gjøre det på ? Det er vel mulig å avbestille før de har sendt den ? Må jeg eventulet sende de en mail ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tja,send en mail,ta kopi av den så har du dokumentasjon,ring dem i morgen i tillegg. Men rert om du ikke kan gå inn i ordrehistorikken din og trykke slett ordre,det kan en jo hos de fleste nettbutikker. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Mulig det er en slik knapp, men jeg finner den ikke. Er det noen her som vet om MPX har en slik knapp, og hvor den er i det tilfelle ? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mulig det er en slik knapp, men jeg finner den ikke. Er det noen her som vet om MPX har en slik knapp, og hvor den er i det tilfelle ? 9555490[/snapback] Knappen ligger i ordren din forutsatt at ordren fortsatt er "åpen". Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Hm, den står som "I arbeid", så da må jeg vel bare sende mail eller ringe. Men tror jeg likevel velger den PC-en jeg bestilte derfra, så dette ordner seg. Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ring dem akkurat når de åpner mandag og si at du vil avbestille. Så kanskje de klarer å stoppe ordren. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Og hvis du ikke rekker det, så lar du bare være å hente den på Posten. Du må vel sikkert betale et gebyr, men funker på samme måte som angrerett dersom du gir beskjed om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå