Ariane Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei, har nettopp fått en ny bærbar, men når jeg skal på nettet med den "skrur den seg av" flere ganger før den roer seg. Får følgende informasjon opp når jeg kommer inn på skrivebordet på nytt. Noen som kan tyde det? Har forøvrigt Vista, om det skulle ha noe å si. Problemsignatur: Navn på problemhendelse: BlueScreen OS-versjon: 6.0.6000.2.0.0.768.3 ID for nasjonal innstilling: 1044 Tilleggsinformasjon om problemet: BCCode: d1 BCP1: 00000904 BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8B85CD81 OS Version: 6_0_6000 Service Pack: 0_0 Product: 768_1 Filer som bidrar til å beskrive problemet: C:\Windows\Minidump\Mini092307-05.dmp C:\Users\Sylvia\AppData\Local\Temp\WER-42993-0.sysdata.xml C:\Users\Sylvia\AppData\Local\Temp\WER5D3C.tmp.version.txt Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 "skrur den seg av" 9555292[/snapback] Det fikk meg til å tenke på Joey i Friends som ikke klarer å skjønne bruken av ""-gestikuleringen. Slår den seg av eller bare later den som? Det kan ha en sammenheng med drivere, evt. til nettverkskortet ditt. Har du oppdatert de til siste versjon på nettet? Lenke til kommentar
Ariane Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Fikk PC-en på fredag og den begynte å tulle i går. Antakeligvis etter at jeg lastet ner MSN Messenger, Bitcomet og installerte Office pakken. Det som skjer at den går inn i bluescreen modus. Først lagrer den filene jeg driver på med. Deretter begynner den å telle ned før den går inn i en kortvarig svart dvale for litt senere å kommer opp i blåmoduset. Her spør han meg om om jeg vil starte maskinen i vanlig eller sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
Ariane Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Kan forøvrig nevne at den går i bluescreen en liten stund etter at jeg har koplet meg til Internett. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Høres ut som om du ikke har (oppdatert) antivirus .? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Dette er et helt typisk Vista problem. Er helt og holdent vista sin skyld i følge det jeg har fått greie på i alle fall. Tror dette blir fikset når Vista SP1 (Service pack 1 ) kommer til neste år. -MK- Lenke til kommentar
Ariane Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har McAfee som følgte med PC-en. Jeg kan ikke sitte å vente på at service pakken skal komme, PC-en skrur seg jo av ti ganger iløpet av en dag dersom jeg velger å gå inn på internett.... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 da har du ett problem Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fant nettopp denne: http://thepiratebay.org/tor/3768808/Micros...9.DVD.READ.NFO- En beta av Vista SP1. Vet ikke om det retter problemet ditt, eller om den funker i det hele tatt?! Men det er vel verdt et forsøk hvis pc-en din slår seg av hver gang du bruker den Lenke til kommentar
Ariane Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Har kommet frem til at probleme kommer når jeg logger på nettet via VPN. Har nemlig ikke problemer om jeg logger med på internett trådløst. Noen som har forslag til hva jeg bør gjøre? Spørre Dell om å få XP cd? Lenke til kommentar
roggisman Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har kommet frem til at probleme kommer når jeg logger på nettet via VPN. Har nemlig ikke problemer om jeg logger med på internett trådløst. Noen som har forslag til hva jeg bør gjøre? Spørre Dell om å få XP cd? Heisann, har akkurat samme problem på en flett ny Dell pc, fant dere noe løsning på dette? mvh Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå