lucky666 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Skal gå til innkjøp av en ekstern harddisk.Den skal brukes til lagring av spill,bilder osv.Størrelse mellom 250-500gb. Dette blir min første,og er det noen jeg bør styre unna?Kom med deres erfaringer Endret 23. september 2007 av lucky666 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Ja si det lucky666. Wd mybook 500gb funger greit for meg. Hadde en lacie en stund,den tok kvelden. Bra eller dårlig tjaa si det. Denn med esata hadde jeg kjøp viss jeg skulle ha disk nå. https://prisguiden.no/product.php?productId=63714 Endret 23. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har hatt to MyBook 320 i over et år nå og har ikke hatt noen problemer med dem. Kjøpte nylig to stk LaCie P3 500GB. Disse blir VELDIG varme, spesielt om man stabler dem, så det kommer jeg ikke til å gjøre fra nå av. MyBook-diskene har større og luftigere kabinett og dermed ikke dette problemet. Burde egentlig ha lest litt tester før jeg kjøpte, men men.. Anbefaler WD MyBook. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ok,får se om Netshop kommer opp med noen disker på Supertirsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå