Ca11e Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei! Jeg trenger litt hjelp her... Jeg er en stor fan av den tyske gruppa "Scooter", og har derfor veldig lyst på noen "Scooter T-Skjorter". Men finner ingen plasser på internett hvor jeg kan få kjøpt dette. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det var for vanskelig å sjekke hjemmesida kanskje? Her: http://www.starshirt.de/ Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Det var for vanskelig å sjekke hjemmesida kanskje? Her: http://www.starshirt.de/ 9559045[/snapback] nei, selvfølgelig har æ sjekka den siden. men den er på tysk, og skjønner ikke åssen æ ska bestille... sorry, skulle kanskje skrevet at æ hadde prøvd den siden. noen som ved åssen man bestiller fra den siden? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) warenkorb = handlevogn bestellen = bestill weiter = videre/neste zurück = tilbake/forrige aktualisieren = "oppdater" Vorname = fornavn Nachname = etternavn Straße = gateadresse PLZ, Ort = postnr - sted Land = Wählen Sie bitte eine Lieferart. = Vennligst velg en leveringsmetode. Lieferung soll erfolgen per: = Levering skal gjøres via: Bezahlen möchte ich per: = Jeg vil betale ved hjelp av: Bankeinzug = Bankoverføring Vorkasse = ? (aner ikke) Førstnevnte er vel å foretrekke uansett. Da betaler du på forhånd via banken din. Regner med du da får instruksjoner på e-post. Anzahl = Antall Bezeichnung = Beskrivelse Einzelpreis = Enhetspris Versandkosten = fraktkostnader Enthaltene MwST = mva. Tror det skulle dekke det. Spør hvis det er noe du lurer på. Endret 23. september 2007 av maedox Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 warenkorb = handlevognbestellen = bestill weiter = videre/neste zurück = tilbake/forrige aktualisieren = "oppdater" Vorname = fornavn Nachname = etternavn Straße = gateadresse PLZ, Ort = postnr - sted Land = Wählen Sie bitte eine Lieferart. = Vennligst velg en leveringsmetode. Lieferung soll erfolgen per: = Levering skal gjøres via: Bezahlen möchte ich per: = Jeg vil betale ved hjelp av: Bankeinzug = Bankoverføring Vorkasse = ? (aner ikke) Førstnevnte er vel å foretrekke uansett. Da betaler du på forhånd via banken din. Regner med du da får instruksjoner på e-post. Anzahl = Antall Bezeichnung = Beskrivelse Einzelpreis = Enhetspris Versandkosten = fraktkostnader Enthaltene MwST = mva. Tror det skulle dekke det. Spør hvis det er noe du lurer på. 9559810[/snapback] ok, ska prøve i morgen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå