Fosse Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hvis jeg installerer XP på en Vista PC(laptop), vil jeg da miste noe av ytelsen av maskinen, støtter XP intel dual core 2 og alt det greiene der? Og hvordan gjøres det når det er SATA HD. XP støtter ikke det i installasjonen. Ikke er det diskettstasjon på en laptop heller. Endret 23. september 2007 av Fosse Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er mange som vil bytte fra Vista til XP. Ytelsen skulle ikke være noe problem. Det er et vanlig problem at disken ikke finnes. Sjekk dine BIOS innstilinger om du kan slå av AHCI. Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Samme problemet jeg har på min acer aspire 5720zg. Har vært innom det som er av topic'er på dette emnet nå, men får det ikke til. Fikk du løst det ? Lenke til kommentar
Herman86 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har "løst" det på den måten at jeg har like greit bestilt meg Ultimate(OEM). Fant ut at det kanskje er like greit å bli vandt med Vista med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå