medisterpus Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Når du kobler til hdd'en, så kan du gå innpå foreksempel filmmenyen og helt på toppen skal det stå navnet på disken og et lite ikon. Trykk trekant og velg show all files. 9585803[/snapback] Regnet med at det var så enkelt. Disken dukker imidlertid ikke opp hverken på film-, lyd- eller bildemenyen. Lurer på hva som kan være feil, det er snakk om en helt vanlig usb-disk formatert for FAT32. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg synes dette var veldig merkelig med tanke på at den er formatert for FAT32 :S Er du helt sikker på at den er FAT32? Hvis den virkelig er det, kan ikke jeg gjøre noe mer for å hjelpe dessverre Lenke til kommentar
Dappy Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Når du kobler til hdd'en, så kan du gå innpå foreksempel filmmenyen og helt på toppen skal det stå navnet på disken og et lite ikon. Trykk trekant og velg show all files. 9585803[/snapback] Regnet med at det var så enkelt. Disken dukker imidlertid ikke opp hverken på film-, lyd- eller bildemenyen. Lurer på hva som kan være feil, det er snakk om en helt vanlig usb-disk formatert for FAT32. 9586038[/snapback] Hei. Jeg hadde selv problermer med en 2.5" og min ps3. Fant ut at ps3 ikke leverte nok strom over usb. saa jeg maatte bruke en slik dobbel usb ledning ofr aa faa den til aa virke.... Da virket den knall. En annen usb disk jeg har funket fint med en ledning .... Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Når du kobler til hdd'en, så kan du gå innpå foreksempel filmmenyen og helt på toppen skal det stå navnet på disken og et lite ikon. Trykk trekant og velg show all files. 9585803[/snapback] Regnet med at det var så enkelt. Disken dukker imidlertid ikke opp hverken på film-, lyd- eller bildemenyen. Lurer på hva som kan være feil, det er snakk om en helt vanlig usb-disk formatert for FAT32. 9586038[/snapback] Hei. Jeg hadde selv problermer med en 2.5" og min ps3. Fant ut at ps3 ikke leverte nok strom over usb. saa jeg maatte bruke en slik dobbel usb ledning ofr aa faa den til aa virke.... Da virket den knall. En annen usb disk jeg har funket fint med en ledning .... 9589936[/snapback] Jeg har to usb-ledninger, en for data+strøm og en for kun strøm. Funker fortsatt ikke. Skal prøve å formattere disken på nytt i helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå