Mr.M Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Oppdaget det er en ny stepping under utprøvning; G2 Før det var det vel F2, F3 , G1 og 90nm SOI, 65nm SOI, osv. Noen som vet hva de syssler med i denne nye steppingen og hva den innebærer? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nå slipper AMD ut en 5000+ Black Edition med ulåst multiplier og laget med 65nm teknologi, 2,6GHz, kanskje det er det som er G2? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Tviler jeg på. Som vi ser over her tester man ut stepping G2 på flere modeller. Bildet er forøvrig oversikt over "cpu support" liste fra et tilfeldig MSI/AM2 HK, dette, og hvor G2 fortsatt er under utprøvning. På et annet MSI/AM2 kort er G2 status nå .OK Vanligvis(?) hører vi vel rykter om hva ny stepping innebærer, men googling gir ingen treff ang. denne steppingen Åpent for alle å komme med kvalifiserte & ukvalifiserte gjettninger her Jeg våger meg frempå med at G2 kan ha noe med minnehåndtering å gjøre(?) Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Ja, jeg synes også at det er merkilig at de tester flere modeller. Kanskje det kommer en 5200+ Black Edition litt senere? De vil absolutt ikke slutte med K8, hehe. Gleder meg til å se hvordan G2 stepping kommer til å klokke Endret 27. september 2007 av prostoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå