Gå til innhold

Jeg MÅÅ ha hjelp!!!! Belønning...

Anbefalte innlegg

Jeg trenger seriøst hjelp! Er ikke så veldig datateknisk, så vær så snill å forklar til meg som om jeg var 5....

Problemet:

Jeg sletta noen program fra pcen min for å rydde opp og rense pcen for nedlasta software. Så skrudde jeg på pcen dagen etter...Pcen fungerte fint i ca 20 sek. og så gikk ALT i sinnsykt slowmotion! Kan f.eks ikke dobbeltklikke på et ikon uten at det går 5-10 sek. før det skjer noenting! Pcen går bare tregere og tregere...Umulig å gjøre noenting!

Men når jeg trykker control+alt+delete og kommer inn på oppg.behandlingen, fungerer musa helt fint og pcen svarer normalt...

Har prøvd å feilsøke harddisken, men får ikke starta opp pga. mangel på minne "Du må lukke programmer..." osv.

Disse feilmeldingene har jeg fått:

"Finner ikke Shell 32.dll"

"Unhandled exeption: c0000005

at adress: 100016b8"

"Pgmonitr"

Håper noen har hørt om dette før, og at det er mulig å berge harddisk-innholdet!!!

Belønning vanker til den som kan fikse dette... :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først må jeg vite os

Tror feilen skylder at et program du fjernet fjernet litt mye så maskinen savner noen filer. Hvis du har xp har du system restore som fungerer godt ellers gjør som under først og prøv å fikse innstalasjonen. Det beste du kan gjøre er å ta backup og formatere den (det trengte du nok alikevl siden du måtte renske opp)

Så kan jeg si at siden du kommer inn i windows er det bare å brenne filene, eventuelt kjøre filene inn på en diskett og så inn på en annen hd før du sletter dem siden disketter ikke er til å stole på, annet du kan gjøre er å koble til en annen maskin via internett og sende over, du kan koble til et nettverk og sende over, eller du kan koble til en ekstern hd og sende over.

Hvis du har formatert i fat32 (win98, 95, me. xp, 2000 nt bare hvis du har valgt det) så kan du ta ut hd og putte den inn i en annen maskin og overføre filene

Hjalp det?, bare spør mer ;)

(helst en bedre beskrivelse av problemet

Lenke til kommentar
Jeg MÅÅ ha hjelp!!!! Belønning...

Allyse, hvor er du?

Dette må jo være en av de dårligste topic'et jeg har sett :grumpy:

Absolutt enig, men så er dette tross alt hans første tråd(og første mld i forumet i hele tatt), Så jeg tenkte jeg skulle ta det på meg å be om nåde på hans vegne.

Så: hvis du ctr-alt-del oppg,behandling - prosses, er det da en av de som bruker uvanlig mye CPU(ikke si "System Idle process", fordi det er det som er ledig :wink: )

Hva om du starter i sikkerhetsmodus?

Og som sagt før, hvilket OS?

Slettet du, eller avisntalerte du?(hvis det er programmer det er snakk om)

P@rm@nn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...