Zecko Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei, jeg har en Mazda 626 2.0i 91mod, på torsdag gikk radiatoren min, og jeg måtte bytte den. Men når jeg satte på radiatoren så gikk ikke radiator viften på i det hele tatt og temperaturen bare steg, ingen sikringer eller relè er gått, så jeg har rett å slett ikke peiling hva som er galt, jeg prøvde å sette strøm på radiator viften og den sveiv da. Noen som har hatt samme problem med 626? Kan bare ikke fatte noe av dette. Er det en sensor i motoren eller noe som må skjiftes? Har også skjiftet den føleren som er i bunnen av radiatoren nede til venstre med to ledninger ut. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvis du har skiftet termostatbryteren (den føleren som er i bunnen av radiatoren nede til venstre med to ledninger ut), så må det vel være spenningsfall en eller annen plass. Gå over ledningene og se etter brudd/dårlig kontakt i første omgang. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har du fått lufta kjølesystemet godt nok? Man kan få slike symptomer dersom det er luftlommer i systemet hvis de gjør at temperatursensorene får feil målinger. Lenke til kommentar
haada Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det kan vare har det har kommet vann i viftekontakt ved radiator skifte. Tørke Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det kan vare har det har kommet vann i viftekontakt ved radiator skifte. Tørke 9607559[/snapback] han sa jo den fungerte om han koblet rett på viften.... Så det må jo være termostatbryteren eller noe før termostatbryteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå